سیما خضرآبادی هم به جشن حافظ رفت /عکس

سیما خضرآبادی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است. سیما خضرآبادی متولد 1368 در تهران می باشد. سیما خضرآبادی تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.

سیما خضرآبادی هم به جشن حافظ رفت /عکس

 

زندگینامه سیما خضرآبادی

نام اصلی : سیما خضرآبادی

متولد : 11 فرودین 1368 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : لیسانس بازیگری

سالهای فعالیت : 1389 تاکنون

قد : 172 سانتیمتر

همسر : سهیل تیرگپ

سیما خضرآبادی هم به جشن حافظ رفت /عکس

بیوگرافی کامل سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی متولد 11 فرودین 1368 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است ، خیلی علاقه دارد جهانگرد شود ، جدیدا به فکر سلامتی و ورزش کردن است ، می گوید به زیبایی و شیک بودن لباس اهمیت می دهم.

خانواده و شغل والدین سیما خضرآبادی

پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادر چهره پرداز سینما می باشد ، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد و حالا در فست فود خود کار می کند.

سرسختی های پدر

دانش آموز درسخوانی بودم و پدرم به شدت مخالف این بودند که در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری شوم چون معتقد بودند به درسم لطمه می خورد ، پدرم دوست داشتند من در شرایط حرفه ای و پس از گذراندن دوره های بازیگری یا تحصیل در این رشته وارد این حرفه شوم به همین علت کارم در سینما و تلویزیون را همزمان با اتمام تحصیلاتم آغاز کردم.

 

سیما خضرآبادی هم به جشن حافظ رفت /عکس

اولین فعالیت های سیما خضرآبادی

خضر آبادی اولین کار خود را با سریال «ایستگاه آخر» منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و در سینمایی «کودک و فرشته» در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت الله دیده شد. بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش های اصلی را بازی کرد.او در سریال علی البدل هم بازی قابل قبولی را ایفا کرد.سیما خضرآبادی ، نقش دانشجویی به نام آناهیتا اقبالی را در سریال «علی البدل» بازی می کرد.

بازیگر نقش آلما در سریال بازی نقاب ها

او در سریال بازی نقابها که در پاییز 97 از شبکه 2 پخش شد در نقش آلما ایفای نقش کرد.

بچه مهندس 4

سیما خضرآبادی در سال 1399 در سریال بچه مهندس 4 در نقش شیوا موحد که دوست مرضیه بازی کرده است.

سیما خضرآبادی عاشق رنگ قرمز است! /عکس

علاقه به جهانگردی

اگر به لحاظ مالی در وضعیت خیلی خوبی بودم دوست داشتم همیشه در سفر باشم و اصلا یک جهانگرد حرفه ای شوم. واقعا عاشق سفر هستم و دوست دارم همه دنیا را ببینم.

ماجراجویی را دوست دارم ولی در حد معقول ، شاید در این مورد کمی محتاط باشم. کلا خیلی آدم ریسک پذیری نیستم ، کمی از ریسک کردن می ترسم.

شروع ورزش

صادقانه بگویم تا چند ماه پیش خیلی به ورزش اهمیت نمی دادم.

حواسم بود که اگر وزنم اضافه شود رژیم بگیرم و تحرک کافی داشته باشم تا به وزن ایده آلم برسم و بعد هم شروع می کردم به پرخوری ، خلاصه اینکه ورزش جزوی از زندگی ام نبود ولی اخیرا مرتب به باشگاه ورزشی می روم و خیلی مراقب تغذیه ام هستم.

اهمیت به شیک بودن در خرید لباس

چندان تابع مد نیستم اما در بین لباس ها و رنگ هایی که مد می شوند اگر چیزی را دوست داشته باشم و حس کنم به من می آید می خرم ، در خریدهایم بیشتر به زیبایی و شیک بودن و کیفیت اهمیت می دهم.

وضعیت ازدواج و همسر سیما خضرآبادی

خبر ازدواج سیما خضرآبادی در فروردین 96 رسانه ای شد این خبر رسما با انتشار عکس عروسی اش به تایید رسید همسرش در زمینه کیف و کفش فعالیت می کند.

نام همسرش سهیل تیرگپ است.

سیما خضرآبادی هم به جشن حافظ رفت /عکس

نحوه آشنایی سیما خضرآبادی​ با همسر 

در یک سفر خیلی اتفاقی همدیگر را دیدیم و تقریبا یه دوستی خانوادگی شکل گرفت و بعدا یواش یواش علاقه بوجود آمد و تصمیم گرفتیم سریع ازدواج کنیم.

مخالف عمل های زیبایی 

من صددرصد با جراحی های زیبایی مخالفم.

فکر می کنم هر چیز به صورت طبیعی زیباست ، البته ممکن است برخی از افراد به خاطر حادثه یا بیماری خاصی مجبور باشند به پزشکان متخصص زیبایی مراجعه کنند ، اما در شرایط عادی و وقتی خداوند چهره و بدنی سالم به ما داده است چرا باید چنین کاری کنیم ؟

فیلمشناسی  سیما خضرآبادی

 

سریال ها

سریال بچه مهندس 4 (1400)

بازی نقابها (1397)

علی البدل (1396)

آسپرین (1395) شبکه نمایش خانگی

حانیه (1393)

جاده چالوس (1393)

رخنه (مجموعه تلویزیونی) (1392)

هفت سین (1392)

چک برگشتی (1391)

ایستگاه آخر (1389)

سریال وضعیت سفید (1387)

فیلم های سینمایی :

کودک و فرشته

من و زیبا

ترمینال غرب