جشن تولد حامد آهنگی+تصاویر

اکران مردمی فیلم بی صدا حلزون عصر دیروز 25 تیرماه با حضور عوامل این فیلم و هنرمندان در پردیس چهارسو برگزار شد. حامد آهنگی هنرمند مطرح این روزها در نمایش خانگی در حاشیه اکران فیلم «بی صدا حلزون» توسط هوادارانش سوپرایز شد و جشن تولد حامد آهنگی با تاخیر چند روزه در میان مردم برگزار شد. تصاویری از جشن تولد حامد آهنگی را در این بخش مشاهده می کنید که در فضای مجازی پربازدید شده است.

 

جشن تولد حامد آهنگی+تصاویر

حامد آهنگی/ عکس از سروش منوچهری

تیپ و کیک تولد خاص آقای خاص جوکر

هواداران حامد آهنگی کمدین معروف جوکر و شب های مافیا که محبوبیت فراوانی بین مردم دارد، در حاشیه اکران فیلم «بی صدا حلزون» با چند روز تاخیر برای این بازیگر جشن تولد گرفتند.

مجری شب های آهنگی که با استایلی خاص و عینکی به رنگ کتش در اکران فیلم «بی صدا حلزون» حضور یافته بود، با شوخی های با مزه در میان مردم کیک تولد خاصش را برید و در حین برش کیک گفت:

کیکه یا سالاد الویه چرا برگ داره؟ چرا گوجه داره؟ ممنونم...

تولد حامد آهنگی

جشن تولد حامد آهنگی/ عکس از سروش منوچهری

مختصر بیوگرافی حامد آهنگی، مجری شب آهنگی و بازیگر جوکر

حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی است. او کار هنری خود را از 14 سالگی با گروه های نمایشی در بندر انزلی شروع کرد و از سال 1380 تاکنون در جنگهای شبانه زیادی به عنوان استندآپ کمدین حضور داشت. حامد آهنگی در سال 1386 و با صفورا آغاسی از بازیگران سابق تئاتر اهل گیلان ازدواج کرده است که ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام آراد متولد سال 1392 می باشد.

حامد آهنگی و خانواده

حامد آهنگی به عنوان بازیگر در سریال هایی مانند لژیونر، 6 قهرمان و نصفی، بچه محل بازی کرده است، فیلم سینمایی چند می گیری گریه کنی 2، اولین حضور حرفه‌ای حامد آهنگی در سینما است.

بیشترین شهرت حامد آهنگی برای حضور در خندوانه، اجرای برنامه شب آهنگی، جوکر و شب های مافیا است. او نمایش های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره 1 و 2، کلاس درس، داماد تصادفی، منشی قلابی و … نویسندگی و کارگردانی کرده است.