گریم زنانه امیر آقایی در سریال خانگی «خون سرد»

امیر آقایی که در سریال « خون سرد » نقش یک قاتل زنجیره‌ای را برعهده دارد، در تازه ترین قسمت این سریال برای شکار جدیدش در شمایلی متفاوت ظاهر شد.

در یازدهمین قسمت از سریال «خون سرد» کاراکتر کسرا با بازی  امیرآقایی با شمایلی متفاوت و در پوشش زنانه سراغ شکار جدید خود رفت.

گریم زنانه امیر آقایی در سریال خانگی «خون سرد»

در این قسمت کسرا از لابه لای صحبت‌های امیرعلی (شهرام حقیقت دوست) متوجه می‌شود که جنایت سوزندان زنان خیابانی که جنازه‌هایشان برای شناسایی به پزشکی قانونی ارجاع داده شده توسط یک «تکفیری» انجام می‌‌شود. او در منطقه‌ای از تهران زنان خیابانی را سوار می‌کند و بعد از تجاوز آنها را به قتل می‌رساند و جنازه‌شان را می‌سوزاند.

کسرا برای به دام انداختن این قاتل تکفیری خودش را به هیبت یک زن درمی‌آورد و در مسیر این او قرار می‌گیرد و در نهایت موفق می‌شود تا این قاتل تکفیری را در تله خودگرفتار کند.

امیر آقایی در قالب کاراکتر کسرا در طول این سریال بارها مجبور به تغییر قیافه شده است. اما تغییر قیافه او در قسمت یازدهم از همه متفاوت‌تر بود.

سریال «خون سرد» به کارگردانی امیر حسین ترابی از محصولات «فیلمنت» است که هر هفته جمعه‌ها توزیع می‌شود. تاکنون یازده قسمت از این سریال پخش شده است.