رازی که «جولیا رابرتز» فاش کرد

جولیا رابرتز می‌گوید که هزینه تولد او را این دو پرداخت کرده‌اند. او می‌گوید: «آن‌ها به ما کمک کردند.»
اینترتینمنت ویکلی نوشت این واقعیت مبهم اما در واقع شگفت‌انگیز در ماه سپتامبر زمانی که رابرتز به گفت و گو با گیل کینگ مجری رادیو و تلویزیون و روزنامه‌نگار آمریکایی برای شبکه‌های A+E و HISTORYTalks در واشنگتن دی سی نشست، فاش شد و در روز ۲۸ اکتبر همزمان با سالروز تولد ۵۵ سالگی رابرتز، در توئیتی از سوی زارا رحیم مشاور استراتژیک سابق باراک اوباما این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.
زارا رحیم در توئیتی نوشت: امروز تولد جولیا رابرتز است! ۵۵ سال پیش MLK (مارتین لوتر کینگ) و کورتا اسکات کینگ پس از به دنیا آمدن او هزینه بیمارستان والدینش را پرداخت کردند. از زمانی که آن را خوانده‌ام نمی‌توانم به این موضوع فکر نکنم.
رابرتز در گفت و گو با گیل کینگ گفت: خانواده کینگ(مارتین لوتر کینگ و کورتا) صورحساب بیمارستان من را پرداخت کردند.
اینترتینمت ویکلی می‌نویسد خانواده رابرتز، والتر و بتی لو با خانواده کینگ دوست بودند چرا که آن‌ها یک مدرسه تئاتر در آتلانتا شامل کارگاه بازیگران و نویسنندگان را اداره می‌کردند. این مدرسه در آن زمان اگر نگوییم تنها مدرسه که از معدود مدرسه‌هایی بود که مایل به پذیرش فرزندان پادشاه بودند.
بنابراین وقتی جولیا به دنیا آمد و خانواده‌اش قادر به پرداخت صورتحساب بیمارستان نبودند، خانواده کینگ وارد عمل شدند. رابرتز می‌گوید: همگی آن‌ها با هم دوست شدند و به ما کمک کردند تا از این گرفتاری خلاص شویم.

رازی که «جولیا رابرتز» فاش کرد


جولیا رابرتز یکی از پول‌سازترین بازیگران هالیوود بوده و برای نقش‌های برجسته‌ای که در فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف داشته شهرت دارد. بسیاری از فیلم‌های او بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشته و نام شش فیلم او در میان پرفروش‌ترین فیلم‌های سال‌های خود قرار گرفته‌اند. فیلم‌هایش بیش از ۳.۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌است.
او جوایز مختلفی از قبیل یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم بفتا و یک جایزه گلدن گلوب کسب کرده‌ است.
رابرتز در ۱۹۸۹ میلادی و خیلی زود برای حضور در فیلم ماگنولیاهای فولادی توانست برای نخستین بار در کارنامه هنری اش نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب برای نقش مکمل زن شود. اما چند سال زمان نیاز بود تا جولیای جوان با حضور در فیلم زن زیبا و در کنار ریچارد گرِی توجه جهانی را به خود جلب کند. برعکس پیش‌بینی‌ها، او بیش از ریچارد گری که در آن سال‌ها بسیار معروف تر از جولیا رابرتز بود، دیده شد. این فیلم با فروش فوق‌العاده ۴۶۳ میلیون دلار به منتقدین صنعت سینما ثابت کرد که جولیا می‌تواند در یک فیلم خیلی خوب از نظر هنری و در عین حال با فروش بالا نیز بدرخشد. در ۲۰۰۵ میلادی مجله پریمیر جولیا رابرتز را هفتمین بازیگر زن برتر نامید.
او برای این فیلم، دوباره نامزد جایزه اسکار شد و این بار در گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد. او یک سال بعد نیز با فیلم خوابیدن با دشمن یک بار دیگر فیلمی بسیار موفق از نظر تجاری را بر روی پرده سینما برد. درخشش جولیا باعث شد تا اسپیلبرگ کارگردان مطرح هالیوود برای فیلم هوک از او دعوت به همکاری کند. جولیا خیلی زود تبدیل به یک چهره پولساز در صنعت هالیوود شد. او در همان سال با حضور در فیلم جوان مرگ یک بار دیگر گیشه‌های سراسر دنیا را از آن خود کرد. شاید همین موفقیت در گیشه بود که جولیا را قانع کرد چیزی نزدیک به ۲ سال از پرده سینما دور باشد، تا این بار با انتخاب‌های جدیدی قدم به هالیوود بگذارد. در سال‌های ۱۹۹۰، ۱۹۹۱، ۲۰۰۰، ۲۰۰۲، ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ میلادی رابرتز در لیست ۵۰ زن زیبای مجله پیپل قرار گرفت.
او در فیلم‌های موفقی از جمله خوابیدن با دشمن (۱۹۹۱)، هوک (۱۹۹۱)، پرونده پلیکان (۱۹۹۳)، عروسی بهترین دوست من (۱۹۹۷)، ناتینگ هیل (۱۹۹۹)، عروس فراری (۱۹۹۹)، ارین براکویچ (۲۰۰۰)، یازده یار اوشن (۲۰۰۱)، دوازده یار اوشن (۲۰۰۴)، جنگ چارلی ویلسون (۲۰۰۷)، روز والنتاین (۲۰۱۰)، بخور عبادت کن عشق بورز (۲۰۱۰)، آگوست: اوسیج کانتی (۲۰۱۳) و اعجوبه (۲۰۱۷) ایفای نقش کرده‌ است. رابرتز برای نقش‌آفرینی در فیلم تلویزیونی قلب طبیعی (۲۰۱۴) از شبکه اچ‌بی‌او نامزد دریافت جایزه امی ساعات پربیننده شد. او همچنین در مجموعه تریلر روان‌شناختی هوم‌کامینگ (۲۰۱۸) از شبکه آمازون پرایم ویدئو حضور داشته‌است.
رابرتز در اکثریت دهه ۱۹۹۰ و همچنین نیمه اول دهه ۲۰۰۰ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در میان بازیگران زن جهان بود.
دستمزد او برای زن زیبا (۱۹۹۰) ۳۰۰ هزار دلار بود، در حالی که برای بازی در لبخند مونا لیزا (۲۰۰۳) دستمزد بی‌سابقه ۲۵ میلیون دلاری دریافت کرد.