حضور مورگان فریمن در فیلم «لوسی»

مورگان فریمن بازیگر آمریکایی در حال نهایی کردن مذاکرات خود برای بازی در اسپین‌آف تلویزیونی فیلم علمی-تخیلی  «لوسی» در سال ۲۰۱۴ است.  

«ویلیج بردشاو» و «یوروپاکورپ» سازندگان این فیلم هستند و  لازم به ذکر است که بگوییم هیچ جزئیاتی در مورد طرح اسپین آف این سریال در دسترس نیست، اما فریمن قرار است در این سریال بازی کند. این پروژه توسط EuropaCorp و Village Roadshow انجام می‌شود و هنوز شبکه پخش جریانی ندارد.

فیلم «لوسی» به کارگردانی لوک بسون ساخته شد و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار فروش و عنوان پرفروش‌ترین فیلم فرانسوی تاریخ سینما را از آن خود کرد.

در این فیلم اسکارلت جوهانسون نقش زنی را بازی می‌کند که پس از جذب تصادفی یک داروی قدرتمند، پتانسیل مغزش به طور کامل باز میشود. این رویداد او را به یک ابرقهرمان فوق‌العاده باهوش و روان‌کنشی تبدیل می‌کند که هرازگاهی نیز مستعد فروپاشی است.

حضور مورگان فریمن در فیلم «لوسی»

 در ادامه فریمن در نقش دانشمندی بازی کرد که شاهد این بود که وقتی دارویی به بدن شخصیت جوهانسون تزریق می‌شود، وی مهارت‌های زیاد مغزی کسب می‌کند و موفق می‌شود تا از ۷۰ درصد ظرفیت مغزش استفاده کند. وقتی او موفق می‌شود تا با ادامه استفاده از این دارو به ظرفیت ۱۰۰ درصد مغزی دست پیدا کند، ناپدید می‌شود.