معروف‌ترین نقش‌های «هادی کاظمی»

بیست‌ سال از اولین باری که با نقش «حسام دوبرره» در سریال «پاورچین»  مهران مدیری به مخاطبان معرفی شد می‌گذرد. او در همان یک قسمتی که به عنوان جوان ساختارشکن برره‌ای پا به سریال گذاشت، با آن لحن جالب و آهنگ و رقص رپ برره‌ای، چنان تاثیری گذاشت که همه دلشان می‌خواست نقشش در این مجموعه ادامه داشته باشد. تا جایی که مدیری تصمیم گرفت در «شب‌های برره»‌ هم با نقش «نظام دوبرره» حضورش را حفظ کند. بعد از آن بود که در اکثر کارهای مدیری از جمله «باغ مظفر»، «گنج مظفر»، «مرد دوهزار چهره»، «قهوه تلخ»، «ویلای من» و «شوخی کردم» همکاری‌اش با این کارگردان ادامه پیدا کرد.

هادی کاظمی در « قهوه تلخ » با نقش «باباشاه» یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت. گریم، لحن، شیوه راه رفتن و به طور کلی موقعیت‌های جذابی که کاظمی در این نقش خلق کرد باعث شد به یکی از مهمترین جذابیت‌های سریال تبدیل شود. زوج بابا‌شاه و بابااتی با بازی هادی کاظمی و جواد عزتی، شهرت زیادی به دست آورد و از همان زمان اسمشان سر زبان‌ها افتاد.

 هادی کاظمی در سریال کمدی «قهوه تلخ» با نقش «بابا شاه» نظرها را به سمت خود جلب کرد.

معروف ترین نقش های «هادی کاظمی»

کاظمی سه سال بعد از «قهوه تلخ» با بازی در نقش «امیریل زهره» در سریال «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری، بار دیگر در مرکز توجه‌ها قرار گرفت. زهره سرباز ساده‌دلی بود که مدام خرابکاری می‌کرد و اصطلاح «سل‌سله‌بول» او تا مدت‌ها سرزبان‌ها بود. جذابیت نقش زهره و خنجری با بازی احمد مهرانفر در این سریال باعث شد بعدها مجید صالحی اسپین‌آف سریال «شاهگوش» را با نام «سال‌های دور از خانه» با محوریت این دو شخصیت بسازد.

 «بخارست» یکی از فیلم‌های پرفروشی است که با بازی هادی کاظمی در حال اکران است.

کاظمی درحال حاضر با دو فیلم «فسیل» و «آهنگ دونفره» روی پرده سینماهاست. در فیلم «فسیل» به کارگردانی کریم امینی بازی‌اش را در دو موقعیت متضاد شاهد هستیم. ابتدای فیلم او را پیش از انقلاب در جایگاه آهنگسازی سرخوش می‌بینیم که همراه دوستانش آهنگ اجرا می‌کند. بعد از انقلاب اما تغییر رویه می‌دهد و با ظاهری متفاوت در کمیته مشغول به کار می‌شود و همین تضاد موقعیت جذابی را پدید می‌آورد.

او در فیلم «آهنگ دونفره» به کارگردانی آرزو ارزانش، نقش شخصیتی به نام صمصامی را دارد که سرمایه‌گذار کنسرت‌ها و آلبوم‌های فرزاد فرزین است. با اینکه نقش چندان پررنگی ندارد اما بخوبی توانسته است تاثیرش را روی فیلم بگذارد. کاظمی در فیلم «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی هم موقعیت‌های کمدی جالبی ایجاد کرده بود و حالا در فصل دوم این فیلم هم بازی دارد.