ناگفته های آقای بازیگر درباره «دل دار»

نیما رئیسی بازیگر نقش «پژمان» در سریال «دل دار» در خصوص نقشش در این سریال، گفت: فیلمنامه «دل دار» به قدری ملموس و نقش به گونه‌ای طراحی شده که چالش‌ها و درگیری‌های خاص خود را داشت به همین دلیل در این سریال بازی کردم البته موضوعی که بیش از همه برایم اهمیت دارد تکراری نبودن نقش‌هایی است که به من پیشنهاد می‌شود چرا که از این موضوع گریزان هستم.

وی افزود:هنوز نتوانستم با این موضوع کنار بیایم که در هر سریالی بازی کنم به همین دلیل فعلا ترجیح می‌دهم گزیده کار باشم و نقش‌هایی بازی کنم که هم برای خودم و هم برای بینندگان متفاوت باشد، مثل بازی در سریال «پدر»که آن هم نقش متفاوتی بود.

رئیسی درمورد نقش «پژمان» بیان کرد: پژمان نقشی بود که با بسیاری از شخصیت‌های فیلمنامه درگیر می‌شد و این وسعت ارتباط برایم چالش برانگیز بود و از سوی دیگر تلفیق احساسات و یک رفتار مدیریتی نقش را از موقعیت تک بعدی خارج می‌کرد و دست بازیگر را برای ایفای نقش باز می‌گذاشت که البته خیلی فراز و فرود‌های خوب و جذابی داشت.

وی در ادامه به مخاطبان اشاره کرد و گفت:امیدوارم این سریال که در ساعات افطار پخش می‌شود باعث حرص خوردن مخاطبان نشود، اما این قصه دردی را به تصویر کشیده که خیلی از مردم کشورمان با آن دست و پنجه نرم می کنند و در مسیر آن قرار گرفته اند.

بازیگر نقش «پژمان» ادامه داد: یک رفاقتی در بین گروه‌های تولید کننده در ماه رمضان وجود دارد که تلاش کردند تا سریال‌های شاخصی را برای مردم تهیه کنند.

رئیسی گفت:به همه همکارانم خداقوت می‌گویم و امیدوارم در ابتدا مردم از دیدن سریال‌ها احساس رضایت کنند؛ این سریال برشی از یک زندگی امروز جامعه ما است و به بیان مشکلات می‌پردازد و مخاطب را با خود همراه می‌کند.