آقای بازیگر درحال گدایی! /احمد پورمخبر صاحب چند خانه است و اصلا نیاز مالی ندارد

محمد پورمخبر فرزند «احمد پورمخبر» ، درخصوص انتشار ویدئویی از پدر خود در فضای مجازی گفت: متاسفم برای تمام آنهایی که زندگی خود را با سرک کشیدن در زندگی خصوصی دیگران می گذرانند.

وی در همین راستا ادامه داد: چندی پیش ویدئویی از پدرم در فضای مجازی منتشر شد که وی را در حال گدایی نشان می‌داد، در صورتی که به هیچ وجه این طور نیست،من و پدرم اصلاً نیاز مالی نداریم.

فرزند «احمد پورمخبر» با گلایه از بی‌اخلاقی در فضای مجازی تاکید کرد: من از هیچکدام از کسانی که برای پدر حاشیه ساخته‌اند نمی‌گذرم، چرا باید اگر هنرمندی یک اشتباه انجام داد تا این حد برای او حاشیه ایجاد کرده و وی را زمین گیر کنیم.

وی در رابطه ویدئوی منتشر شده اظهار کرد: پدر من سن بالایی دارد و در این سن همه اشتباه می کنند، وقتی با پدر در مورد دلیل این اتفاق پرسیدم به من گفت که اشتباه کرده و کنار خیابان در حال خواندن بوده که این اتفاقات پیش آمده است، پدر من هشتاد سال سن دارد، نمی‌توانم وی را در خانه حبس کنم اما این اتفاقات برای همه ما خیلی ناراحت کننده بود و در حال پدر نیز بسیار ناراحت است.

پورمخبر ادامه داد: از آن روز بسیاری با من تماس گرفتند و خواستند به ما پول بدهند، در صورتی که خدا را شکر خانواده ما هیچ مشکل مالی ندارد و پدر من خودش چندین خانه دارد، این اتفاق تنها یک اشتباه از روی کهولت سن است که ممکن است برای تمامی عزیزان ما پیش آید.

فرزند این بازیگر سینما با اشاره به مسمومیت فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی مکانی شده برای انتشار شایعات و متاسفانه پدر هم از این اتفاقات بی نصیب نمانده است، من از آنهایی که قصد تخریب همه را دارند می پرسم که آیا در اطراف شما کسی به دلیل کهولت سن اشتباه نمی‌کند؟. آیا درست است که برای جذب مخاطب به هر اقدام کثیفی دست بزنیم؟. به شخصه به شدت از اتفاقات پیش آمده ناراحتم و به همین خاطر اگر بدانم چه کسی بانی قضیه بوده از اون نخواهم گذشت.