بازیگر معروف سینما درگذشت

بیلی دراگو که عموماً در نقش‌های گانگستری ظاهر شده بود و در فیلم های معروفی همچون «تسخیرناپذیران» به کارگردانی برایان دی پالما و فیلم «سوارکار رنگ پریده» به کارگردانی کلینت ایستوود خوش درخشیده بود، در ۷۳ سالگی درگذشت.

اخبار چهره ها- او در فیلم «تسخیرناپذیران» محصول سال ۱۹۸۷ در نقش یکی از ملازمان آل کاپون که از معروفترین خلافکار‌ها و سردمدار جرایم سازمان‌یافته آمریکایی بود، به ایفای نقش پرداخت. او در سریال تلویزیونی «طلسم شده» هم که در مجموع ۵ فصل بود، در چند قسمت بازی کرد.

پدر او هم بازیگر و کارگردان بود و گفته می‌شود از بومی‌های آمریکا بوده است. مادر وی نیز رومانیایی بوده است. دراگو در ابتدا فعالیت خود را به عنوان بدلکار آغاز کرد و برای آغاز حرفه بازیگری به نیویورک مهاجرت کرد. او در سال ۱۹۷۰ به طور رسمی با بازی در چند سریال تلویزیونی به عنوان بازیگر اصلی و حتی بازیگر مهمان آغاز به کار کرد.

او در بیش از صد فیلم سینمایی بازی کرده و می‌توان به فیلم‌های «تهاجم آمریکایی»، «قهرمان و تروریست» و «نیروی دلتای ۲» اشاره کرد. از آخرین فیلم‌هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته، می توان به «پوست رازآمیز» و «تپه‌ها چشم دارند» اشاره کرد.