جسد بازیگر زن مشهور در یک هتل پیدا شد/ عکس

جسد جئون می سئون بازیگر مشهور کره‌ای پس از دو روز ناپدید شدن بالاخره در هتلی واقع در شهر جئونجو پیدا شد.

رسانه‌های کره جنوبی نوشته‌اند بدن بی‌جان او در حالی که خودش را در حمام اتاق هتلش حلق آویز کرده بود، پیدا شده است. پلیس شهر جئونجو مرگ جئون می سئون را تایید کرده، اما اعلام کرده که هنوز تحقیقات مقدماتی درباره دلیل درگذشت او کامل نشده است.

پلیس همچنین تایید کرده که او از دو روز پیش در هتل بوده و اثری از ورود به ضرب زور به اتاق این بازیگر نیست، اما یادداشت خودکشی هم پیدا نشده است.

آژانسی که مدیریت برنامه‌های این هنرپیشه مشهور کره‌ای را بر عهده داشت در بیانیه‌ای گفته که او در حال درمان بیماری افسردگی بود و پلیس در بیانیه دیگری گفته او به دلیل از دست دادن یکی از اعضای خانواده به شدت افسرده بوده و مادرش هم در بستر بیماری است.

جسد بازیگر مطرح سینمای کره در حمام خانه‌اش پیدا شد////////////یکشنبه

یکی از آخرین دفعاتی که او در ملأعام دیده شد، چهارشنبه گذشته در سئول بود که برای تبلیغ فیلم «نامه‌های پادشاه» روی صحنه رفت او در این فیلم نقش ملکه سوهن هوانگهو همسر پادشاه سیونگ را بازی کرده بود. این فیلم قرار است ماه آینده اکران شود.

ورایتی همچنین نوشته بسیاری از ستاره‌های کره‌ای خودکشی کرده‌اند یا اقدام به گرفتن جان خود کرده‌اند. بسیاری از آن‌ها از افسردگی یا مزاحمت در فضای مجازی گلایه داشته‌اند.