بازیگر زن مشهور، تهیه کننده یک سریال شد

سرویس استریمینگ وارنر میدیا در حال ساخت سریال درامی با عنوان «مزرعه جنایت» است و نیکول کیدمن را به عنوان تهیه کننده اجرایی آن انتخاب کرده است.

اخبار چهره ها _ از این سریال به عنوان یک درام روان‌شناسانه با تم عاشقانه یاد شده که ۲ شخصیت اصلی آن سلما و ریچارد آیکلنباوم ۲ متخصص در زمینه کشتار جمعی هستند که ازدواجشان بر تحقیشان درباره بدنام‌ترین جنایت‌های دنیا تاثیر می‌گذارد و مرزهای ازدواج و علوم را در بوته آزمایش قرار می‌دهد.

جینی شرمن باروئیس که سازنده سریال «Claws» بود برای نویسندگی این سریال انتخاب شده است. کیدمن تهیه کننده اجرایی سریال در کنار پِر ساری در کمپانی «بلس فیلمز» است.

این جدیدترین پروژه تلویزیونی نیکول کیدمن است که در مسیر تهیه آن وارد شده است. او پیشتر برای بازی و تهیه کنندگی سریالی با عنوان «خنثی کردن» برای اچ‌بی‌او انتخاب شد و تهیه کننده ۲ سریال در دست اکران برای هولو با عنوان «۹ کاملاً غریبه» و برای آمازون با عنوان «تبعیدشدگان» بوده است.

کیدمن کمپانی «بلاسم فیلمز» را سال ۲۰۱۰ ایجاد کرد. اولین تولید این کمپانی فیلم «لانه خرگوش» بر مبنای نمایشنامه‌ای به همین نام نوشته دیوید لیندسی ابیر بود.