ناگفته های امیرسلیمانی از «گاندو»/تمامی ماجراها کاملا واقعی بود

کمند امیر سلیمانی درخصوص باورپذیری سریال «گاندو» در میان مخاطبان گفت: نکته جالب سریال گاندو این است که مردم به طور کامل با این اثر درگیر شدند و من هرجا که می‌رفتم صحبت از این سریال بود، پس مخاطب بدون شک با آن ارتباط برقرار کرده است.

اخبار چهره ها _ وی در همین راستا ادامه داد: باورپذیری نسبت به یک اثر به ایدئولوژی و تفکرات هر فرد نسبت به کشور خود بر می‌گردد، آن کسانی که پیگیر و یا آشنا به مسائل امنیتی هستند کاملاً روایت سریال گاندو را باور کرده و آن را پذیرفتند و آن کسانی که نسبت به همه چیز زندگی منفی هستند باز هم نسبت به «گاندو» نظر منفی داشتند.

بازیگر سریال "گاندو" داستان این مجموعه را روایتی واقعی و صادقانه خواند و اظهار کرد: نه تنها داستان سریال گاندو بلکه ما به وفور روایت‌های واقعی از عملیات‌های پلیس و مامورین امنیتی را دیده و شنیده‌ایم، پس ماجرای سریال گاندو هم کاملاً واقعی و اتفاقاً برای نیرو‌های امنیتی کشور معمول است.

وی تجربه بازی در سریال گاندو را بکر خواند و اذعان کرد: هر بازیگری دوست دارد در اثری خوب بازی کند، مضاف بر این من همواره نقش‌های مثبت بازی می‌کنم و به این دلیل وقتی نقشی منفی به من پیشنهاد می‌شود برایم جذابیت ویژه‌ای دارد، گاندو هم دقیقاً به همین شکل بود.

بازیگر سریال "پدر سالار" درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری افزود: به تازگی در یک اپیزود از سریال محکومین به کارگردانی "سید جمال حاتمی" به ایفای نقش پرداختم، نقشم در این سریال را به شدت دوست داشتم و امیدوارم مخاطب هم آن را مثل خودم دوست داشته باشد.

کمند امیرسلیمانی با اشاره به حضور در دو سریال دیگر خاطرنشان کرد: علاوه بر آثار فوق به تازگی در سریال «آخر خط» نقش نسبتاً متفاوتی را بازی کرده‌ام و هم‌اکنون هم جلوی دروبین سریال "ملکوان" هستم، واقعیت در سینما هنوز فعالیت چندانی ندارم و اگر بپرسید که چرا در سینما کم کار هستم باید بگویم که خودم هم نمی‌دانم چرا در سینما بازی نمی‌کنم.