تشکر بازیگر جیسون رضاییان از خوش قولی در پرداخت دستمزدش

دهکردی تصریح کرد: در سینما و تلویزیون کاری که شما مشغول انجام آن هستید با دستمزدی که دریافت می‌کنید همخوانی ندارد. متأسفانه این مسئله به دلیل سوء مدیریت حوزه فرهنگی به گونه‌ای مدیریت شده که سلیقه‌ای مشخص می‌شود و بعد می‌گویند بازیگران دستمزدهای آنچنانی می‌گیرند در حالیکه اینگونه نیست. تنها چند بازیگر هستند که دستمزهای کلانی دریافت کنند اما تعدادشان بسیار اندک است که به اندازه تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسند، بقیه همکاران واقعا دستمزدهایشان رشدی نداشته است.

اخبار چهره ها _ وی در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که حوزه فرهنگ در کشور ما متولی مشخصی ندارد و همواره تابع مدیریت‌های سلیقه‌ای از گذشته تا به امروز بوده، طبیعتا موضوعاتی که زیر مجموعه اینها قرار می‌گیرد تولید یک نمایش تئاتر، یک فیلم یا یک سریال وابسته به همین مدیریت چندگانه و سلیقه‌ای است، بنابراین می‌بینم خیلی از همکارانم در خیلی از آثار زخم خورده همین بی‌نظمی‌ها و بدقولی‌های برخی از تهیه‌کنندگان شده‌اند. حتی هنوز کسانی هستند که به من بدهکارند و دستمزد کاری که برایشان انجام دادم را با وجود اینکه سالیان سال از آن می‌گذرد پرداخت نکرده‌اند.

بازیگر نقش جیسون رضاییان در سریال گاندو افزود: در تئاتر «جنایات و مکافات» و در سریال «گاندو» تهیه‌کنندگان بسیار خوش قول و خوش عهد و پیمان بودند، نه تنها در بخش مالی بلکه در همه بخشهایی که به رابطه بازیگر با تهیه‌کننده مرتبط است واقعا به طور کامل و خوب به من محبت داشتند. هم ماهان حیدری، تهیه‌کننده نمایش «جنایات ومکافات» و هم مجتبی امینی، تهیه‌کننده مجموعه «گاندو»، از تهیه‌کننده‌هایی بودند که با آنها به کمترین مشکلی بر نخوردم.