آقای بازیگر : دلیل غیبت من در سینما را از تهیه کنندگان بپرسید

امین زندگانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر برای حضورم در سریال تلویزیونی «پسران عزیز» صحبت‌های اولیه انجام شده و قرار است به زودی جلوی دوربین بروم. 

اخبار چهره ها _ وی در همین راستا ادامه داد: در این سریال با حمیدرضا پگاه، سپیده خداوردی، زهره صفوی، امیر علی پاکدامن و مهدی میامی همبازی هستم، این سریال به کارگردانی مسعود رشیدی برای پخش از تلویزیون آماده خواهد شد. این سریال داستان بچه‌هایی است که در بیمارستان جابجا می‌شوند.

بازیگر سریال تلویزیونی «مختارنامه» با اشاره به حضور دوباره خود در تئاتر تاکید کرد: در حال حاضر مشغول تمرینات نمایشی با نام خاتون به کارگردانی «حسین عالمبخش» هستم که از اواخر شهریور ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه خواهد رفت.

امین زندگانی درباره کارگردانی یک اثر نمایشی اذعان کرد: به زودی تمرینات نمایش «آسمان به نام تو می‌بارد» را آغاز خواهم کرد، این نمایش برای اجرا در تاریخ آبان ماه امسال در پردیس تئاتر شهرزاد آماده خواهد شد.

بازیگر سریال «معصومیت از دست رفته» پیرامون کم کاری خود در عرصه سینما افزود: اینکه چرا من در سینما کم کار هستم را باید از مسئولین سینما، کارگردانان و تهیه کنندگان پرسید، دلیل غیبت من در سینما را باید از کسانی پرسید که دوست ندارند من کار کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: من از همینجا اعلام می کنم که به شدت آماده حضور در سینما هستم و دوست دارم فعالیت کاری‌ام را ادامه دهم.

زندگانی درباره احتمال همکاری خود در «ملک سلیمان ۲» خاطرنشان کرد: هنوز هیچ صحبت و یا پیشنهادی از سوی سازندگان «ملک سلیمان ۲» با من نشده و از ساخت این اثر بی اطلاعم، به احتمال فراوان در این سریال حضور نخواهم داشت.