«ایرونیجات» با اجرای آقای بازیگر، همچنان بلاتکلیف

ضبط مسابقه «ایرونیجات» با اجرای سام نوری از اواخر تیرماه در استودیویی در شهرک سینمایی غزالی آغاز شد و تاکنون چندین قسمت از این مسابقه آماده پخش شده است.

اخبار چهره ها _ مدتی پیش نیز تیزر این مسابقه از شبکه «ایران کالا» پخش شد و قرار بود مسابقه از قبل از ماه محرم روی آنتن این شبکه برود اما هنوز خبری از زمان پخش این مسابقه نیست.

«ایرونیجات» به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه کنندگی سیدحسین هادیان فر در قالب یک مسابقه تلویزیونی ۵۰ قسمتی در دست تولید است.

افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت کرده و ضمن رقابت برای تعیین نزدیک ترین قیمت به قیمت واقعی کالاهای مختلف، جوایز ارزنده‌ای را نیز دریافت می‌کنند که باعث غافل‌گیری آن‌ها خواهد شد.

«ایرونیجات» شامل بخش‌ها و مراحل مختلف و مهیجی خواهد بود و علاوه بر شرکت‌کنندگان داخل استودیو، بینندگان نیز از این جوایز سهمی دارند و می‌توانند با شرکت در رقابت مخصوص خود در برنامه مشارکت مستقیم داشته باشند.

از اهداف «ایرونیجات» می‌توان به معرفی کامل و جامع کالاهای ایرانی و آشنایی مخاطبان با قیمت‌های واقعی اجناس اشاره کرد که البته تمام این ماجراها در قالب سرگرمی اتفاق می‌افتد.