خانم بازیگر: 5 سال است که از بازیگری دور شده‌ام

هما خاکپاش بازیگر تلویزیون و سینما درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگر گفت: در حال حاضر پروژه خاصی را قبول نکرده‌ام و پیشنهادات آن چنان نیست که بخواهم بازی در اثری خاص را قبول کنم.

اخبار چهره ها _ بازیگر فیلم "ازدواج صورتی" در همین راستا افزود: من نمی‌دانم برخی از تهیه کنندگان چطور انتظار دارند که ما رایگان در آثارشان بازی کنیم. بار‌ها پیش آمده که پیشنهاد بازی داشته‌ام، اما وعده می‌دهند که اگر فیلم فروش خوبی داشت دستمزد شما داده خواهد شد.

این بازیگر سینما وضعیت سینما را آشفته و به هم ریخته خواند و اضافه کرد: ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی در خانه بمانم، اما در سینما کار نکنم. برخی آثار میلیاردی هزینه می‌کنند و می‌فروشند آن وقت نوبت به ما که می‌رسد از غذا و سرویس رفت و برگشت هم حتی خبری نیست.

بازیگر سریال آرایشگاه زیبا ادامه داد: زمانی بود که در سال چهار فیلم داشتم و همه چیز خوب بود، اما این روز‌ها بیکارم. در حال حاضر نزدیک به چهار یا پنج سال شده که در هیچ پروژه‌ای بازی نکرده ام و بیکارم.

خاکپاش وضعیت فعلی سینما را اسفبار خواند و تاکید کرد: امروز سینما یعنی پول و پارتی. اگر شما پول و پارتی داشته باشید به همه جا خواهید رسید و نقش‌ها بسیار خوبی را هم ایفا می‌کنید. فکر می‌کنید افرادی که امروز دائم جلوی دوربین می‌روند چگونه وارد سینما شده اند.

این بازیگر قدیمی سینما وضعیت امرار معاش بازیگران پیشکسوت را ناگوار خواند و خاطرنشان کرد: امیدوار روزی فرا برسد که نقش‌ها عادلانه تقسیم شوند. امیدوارم قرارداد‌هایی که بسته می‌شود به ثمر بنشیند و همه بازیگران مخصوصاً پیشکسوتانی که سال‌ها در خانه نشسته اند هم سر کار بروند.