وقتی «مهناز افشار» کم می آورد/ خداحافظی خانم سوپراستار؟

فضای مجازی نحوه تعامل چهره‌های سرشناس با جامعه را به کلی تغییر داده است. آن‌ها حالا رسانه‌ای در اختیار دارند که از طریق آن می‌توانند در هر لحظه از شبانه‌روز نظراتشان را در هر زمینه‌ای به گوش  هواداران خود برسانند. 

اخبار چهره ها - البته گاهی هم این اظهارنظرها دردسرساز و جنجالی می‌شوند. مهناز افشار هم از آن دست سلبریتی‌هایی است که ید طولایی در اظهارنظرهای گوناگون دارد که در بسیاری موارد جنجال به پا کرده‌اند. 

این هنرمند در تازه‌ترین نمونه‌ از این جنجال‌ها درباره پگاه آهنگرانی اظهارنظر کرد که با واکنش منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی روبه‌رو شد. 

حالا به نظر می‌رسد که مهناز افشار عطای این اظهارنظرهای گاه و بیگاه را به لقایشان بخشیده است. او در آخرین توییت‌های خود نوشته است: «تصمیم گرفتم صدای هیچ دردی از جامعه و انسانی نباشم و فقط به خودم و زندگیم برسم! مثل خیلی‌ها تا اطلاع ثانوی خدانگهدار.»

او در توییت‌ دیگری نوشت: «و منو ببخشید که باید اعتراف کنم که خسته شدم. دم رفقای خوبی که پیدا کردم گرم و همچنان دوستشون دارم و دم اونایی هم که هرچی خواستن گفتن و زدن هم، گرم:) اینم بدونین گاهی باید خودت نباشی و شبیه بقیه بشی که شاید بیشتر قدر خودت رو بدونی. ارادتمند مهناز.»