چرا «حبیب» فوق لیسانسه‌ها سر به راه نیست؟!

عزت‌الله مهرآوران بازیگر سریال تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» ، درباره حضور خود در این سریال گفت: من در این مجموعه نقش «پدر حبیب» را بازی می‌کنم؛ پدری که علاقه‌مند است پسرش درس بخواند اما حبیب سر به راه نیست و بازیگوشی می‌کند.

اخبار چهره ها - وی افزود: حضور من در این فصل بیشتر از دو فصل گذشته است؛ به این دلیل که در فصل جدید این سریال همسر من فوت کرده و قصه‌های متفاوتی در خانه و خانواده حبیب می‌افتد.

بازیگر سریال «بیمار استاندارد» با اشاره به قصه جدید «فوق لیسانسه‌ها» عنوان کرد: فصل سوم این مجموعه نگاهی نو به همه چیز دارد. در این فصل قصه و حوادث کوچک به تصویر کشیده می‌شود. در این بین عده‌ای این نگاه و طرح تازه را دوست دارند و عده‌ای هم آن را نمی‌پذیرند. نمی‌توان «فوق لیسانسه‌ها» را با دیگر سریال‌های طنز مقایسه کرد. در این مجموعه شما نمی‌توانید حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؛ چرا که حادثه را حادثه می‌آفریند.

او اظهار کرد: در این فصل هر قسمت سراغ موضوعاتی خاص می‌رود؛ این موضوعات به ارتباط افراد، خانواده و جامعه با یکدیگر برمی‌گردد. «فوق لیسانسه ها» مخاطبانش را حفظ کرده و توانسته به خوبی دیده شود.

مهرآوران درباره خاطرات خود از این مجموعه و کارگردانی سروش صحت بیان کرد: همکاری با عوامل سریال «فوق لیسانسه‌ها» پر از خاطرات و اتفاقات خوب بود. سروش صحت ذاتاً از یک طنز عجیب و شگفت‌انگیز لبریز است؛ او کارگردانی دانا و باسواد است و هرلحظه بودن کنارش خاطره است. او با نگاه تیزبین خود استعداد نهفته و بالقوه بازیگران را بالفعل می‌کند.