هدیه متفاوت نرگس آبیار برای هموطنانش/ تصاویر

در جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین (به اختصار BANFF) که روز گذشته در پایتخت کشور استونی برگزار شد، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار توانست جایزه منتخب تماشاگران این جشنواره را دریافت کند.

اخبار چهره ها - نرگس آبیار پس از دریافت این جایزه، پستی را در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت. هوتن شکیبا بازیگر این فیلم هم که همراه با کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شبی‌ که ماه کامل شد» در این جشنواره  حاضر بود، پستی را با محتوای مشترک در حساب کاربریش منتشر کرد.

آبیار و شکیبا در اینستاگرام خود نوشتند:

"«تقدیم به مردم ایران که الان شرایط سختی رو سپری میکنن».

«شبی که ماه کامل شد» جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره «شب‌های سیاه تالین» را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی در نخستین حضور بین‌المللی خود جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از بیست و سومین جشنواره «شب‌های سیاه تالین» در کشور استونی دریافت کرد. تازه‌ترین فیلم سینمایی نرگس آبیار نویسنده و کارگردان سینما، با حضور در جشنواره «شب‌های سیاه تالین»، توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در این جشنواره الف جهانی از آن خود کند..

مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره فیلم «شب‌های سیاه تالین» شب گذشته ۹ آذرماه برپا شد و نرگس آبیار جایزه بهترین فیلم جشنواره از نگاه تماشاگران را به همراه دو هزار یورو جایزه نقدی که اهدایی از سوی شهر تالین است؛ دریافت کرد..

جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره‌های بزرگ به طور معمول نصیب فیلم‌های تولید آن کشور و یا فیلم‌های انگلیسی زبان می‌شود که اعطای جایزه بهترین فیلم تماشاگران به «شبی که ماه کامل شد» نشان از اقبال مردم، منتقدان و سینماگران حاضر در جشنواره نسبت به فیلم بوده است.

نرگس آبیار پیش از این با فیلم سینمایی «نفس» در بیستمین دوره جشنواره فیلم «شب‌های سیاه تالین» حضور داشت و جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

لازم به توضیح است عرضه و پخش بین‌المللی فیلم «شبی که ماه کامل شد» به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است."

 

نرگس آبیار جایزه جشنواره «شب‌های سیاه تالین» را به هموطنان خود تقدیم کرد

هوتن شکیبا جایزه جشنواره «شب‌های سیاه تالین» را به هموطنان خود تقدیم کرد

هوتن شکیبا جایزه جشنواره «شب‌های سیاه تالین» را به هموطنان خود تقدیم کرد