مجری ممنوع التصویر، دبیر جشنواره شد

قرار است اولین دوره از جشنواره رویاسازی بچه‌ها، در حوزه نقاشی برگزار شود. این جشنواره در جهت تبدیل کردن رویای کودکان به واقعیت است. دبیری این جشنواره برعهده احسان کرمی است و آثار توسط سه کودک به انتخاب او برگزیده می‌شوند.

اخبار چهره ها - در فراخوان این جشنواره آمده است «دنیای بچه‌ها پر از تصورات و خیالات رنگارنگ و هیجان انگیزه. همه ما تو بچگی رویاهایی داشتیم که شاید هیچ‌وقت محقق نشدن و در حد نقاشی‌های دیواری باقی موندن؛ اما اگه بدونین جایی هست که می‌تونه رویاهای بچه‌هاتون رو به حقیقت تبدیل کنه چی؟»

علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند با استفاده از هشتگ #جشنواره‌رویاسازی‌بچه‌ها  نقاشی کودکان خود از سرویس خواب رویایی‌ آنان را در صفحات اینستاگرامی منتشر کنند. باید تصویر منتشر شده از نقاشی، یک عکس باکیفیت باشد. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند از دو روش مِنشِن کردن پیج اینستاگرام بالسا به نشانی @balsachoob.insta یا ارسال تصویر به صورت دایرکت برای این پیج در این مسابقه شرکت کنند.

برندگان این جشنواره سه نقاشی‌ منتخبی است که پس از داوری نمونه عینی ساخته خواهند شد. با حمایت بخش خصوصی به اثر برگزیده یک سرویس خواب کامل و به چهار اثر دیگر هرکدام ۲۰ میلیون ریال هدیه داده می‌شود.