«وارش» تجربه سخت اما شیرینی بود

رحیم نوروزی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال « وارش » به کارگردانی «احمد کاوری» و تهیه کنندگی «محمودرضا تختشید» را هر شب از شبکه سوم سیما در حال پخش دارم، همچنین در سریال «دخترم نرگس» به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران و تهیه کنندگی داوود سلیمان پور به ایفای نقش پرداخته‌ام که آماده پخش بوده و قرار است به زودی از شبکه ارومیه و شبکه سه سیما پخش شود.

اخبار چهره ها - بازیگر سریال «وارش» در همین راستا ادامه داد: سریال ۳۴ قسمتی «وارش» که نویسندگی آن بر عهده جابر قاسمعلی است، یک درام تاریخی عاشقانه و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» اثر هاوارد فاست محسوب می‌شود.

وی در همین راستا ادامه داد: «وارش» در گویش‌های مختلف معانی متفاوتی دارد، اما در زبان محلی مناطق شمال کشور به معنای باران و باریدن باران است، قصه این مجموعه تلویزیونی در دو بخش روایت می‌شود، بخش اول در دهه ۳۰ و ۴۰ خورشیدی و بخش دوم به دهه ۵۰ بر می‌گردد اما در آن به اتفاقات انقلاب اسلامی ایران و تأثیرات آن بر فضای داستان و سرنوشت شخصیت‌ها اشاره می‌شود.

بازیگر سریال «وارش» در خصوص لوکیشن‌های این سریال اذعان کرد: تنوع جغرافیایی لوکیشن‌های سریال «وارش» از جمله ویژگی‌های این مجموعه تلویزیونی است، فیلمبرداری این سریال نیز در لوکیشین‌هایی واقع در شهر ساحلی چمخاله، بندر کیاشهر، ارتفاعات سیاهکل، لاهیجان و مناطقی دیگر در شمال کشور انجام شد.

وی در ادامه پیرامون سختی‌های تولید سریال «وارش» افزود: به دلیل بستر تاریخی داستان، سریال «وارش» مراحل تولید سختی داشت و فیلمبرداری سکانس‌های بنده نزدیک به ۸ ماه زمان برد. کار در شهرستان معمولاً سختی‌های خود را دارد و چند سالی است که بنده به علت علاقه خودم به ایرانگردی، بیشتر کار‌های شهرستان را قبول می‌کنم و به بهانه کار تجربه‌های خوبی را نیز در این حوزه کسب می‌کنم.

بازیگر سریال «پس از باران» در خصوص تجربه همکاری خود با احمد کاوری اظهار کرد: احمد کاوری از دوستان قدیمی من  است و این چندمین همکاری من با وی محسوب می‌شود و معمولاً سر کار دست من را به عنوان بازیگر باز می‌گذارد، من از همکاری با وی بسیار لذت می‌برم.

رحیم نوروزی پیرامون سریال «دخترم نرگس» اظهار کرد: سریال «دخترم نرگس» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران و تهیه کنندگی داوود سلیمان‌پور در ژانر اجتماعی برای پخش از شبکه استانی ارومیه و شبکه سوم سیما آماده شده است.

وی در همین راستا افزود: تصویربرداری این سریال در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و کردستان انجام شده است و قصه آن پیرامون زندگی یک خانواده طلافروش است و بنده در این سریال در کنار هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، فریبا طالبی، مهوش صبرکن، مریم خدارحمی، جمال ذوالقدر و ... به ایفای نقش پرداخته ام.

وی در خصوص دیگر فیلم هایش اظهار کرد: «سریال نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری را در دست دارم که از بهمن سال ۹۶ شروع به کار کرده است و هنوز ساخت آن ادامه دارد، البته یک وقفه‌ای بنا به دلایلی در تولید به وجود آمده بود اما انشالله از فصل زمستان و بهمن ماه از شبکه یک سیما پخش آن آغاز خواهد شد.

وی در همین راستا ادامه داد: « سریال نفوذ » یک کار تاریخی است و مربوط به زمان انقلاب اسلامی می‌شود، داستان این سریال به سال ۵۷ بر می‌گردد و نفوذ آمریکایی‌ها را در عرصه‌های مختلف نظام پهلوی و بحث قانون کاپیتولاسیون را به تصویر می‎کشد.

نوروزی در پایان پیرامون فعالیت‌های آینده خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر فعالیت زیادی ندارم و عمده فعالیت این روز‌های من معطوف به تدریس است و بیشتر زمان خود را با تدریس در دانشگاه سوره و چند واحد دانشگاه علمی کاربردی می‌گذرانم.