بازیگر ایرانی: آنچه مردم درباره حاج قاسم شنیده‌اند، من دیده‌ام

سیروس همتی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در خصوص شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: در سفر بازگشت به تهران از سیل خوزستان، من همراه و همسفر با سردار حاج قاسم سلیمانی بودم. در طول پرواز کسی متوجه حضور سردار در هواپیما نشد؛ در حالی که اگر شخصیتی سیاسی، دیپلمات یا سلبریتی در هواپیما حضور داشت، همه مطلع می‌شدند اما این بزرگوار بدون اینکه مردم آگاه شوند، وارد هواپیما شد.

اخبار چهره ها - او ادامه داد: زمانی که خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را شنیدم، بسیار ناراحت شدم و شاید بهتر است بگویم ناراحتی من کمی بیشتر از دیگران بود؛ زیرا من دقایقی را در کنار ایشان بودم و آن چیزی که اکثر مردم شنیده اند، من به چشم خود دیده ام.

سیروس همتی در خصوص ادای دین اهالی هنر و تئاتر به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بسیاری از عملیات‌ها و تاکتیک‌های جنگی که منجر به امنیت کشور ما شده، توسط این بزرگوار صورت گرفته است. اگر مرکز هنر‌های نمایشی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره‌ای را به همین بهانه یا در کنار جشنواره‌های تئاتر بخشی را به ایشان اختصاص دهند، خوب است. البته اگر این کار صورت بگیرد باید با  کمک هزینه‌ها و بودجه‌های خوبی انجام شود تا جشنواره در شأن حاج قاسم سلیمانی باشد.

وی افزود: اگر بخشی را به سردار حاج قاسم سلیمانی اختصاص دهند، ناگفته‌هایی درباره این بزرگوار گفته می شود یا آثار نمایشی و دراماتیکی از زندگی ایشان به نمایش در می آید که می‌تواند سرلوحه زندگی بسیاری از مردم  باشد.