«مجید اخشابی» و گل های هدیه تولدش/ عکس

مجید اخشابی با انتشار این عکس نوشت: هو المحبوب

موهبت حیات و فرصت زندگی منت بزرگیست بر زندگانی که استحقاق دعوت آفرینشگر اعظم را برای ورود به بزم هستی داشته اند و نعمت وجود را در خود حس می کنند و با کوله باری از تجربه و خاطرات رهسپار مرتبه دیگری از خلقت میشوند.

مدتهاست مومن به این فرضم که خالق ، نعمت حیات و زندگی را در قالب زمان به مخلوقاتش اعطا می‌کند با شروعی به نام تولد و پایانی با عنوان مرگ .

به عبارتی باید گفت اصلی‌ترین عنصر حیات و ماده خام زندگی فقط زمان است و بس.

با سیال ِزمان است که همه چیز جریان می یابدو بدون آن همه چیز متوقف... اکنون که قطره دیگری از شهد زمان را در تناسب با گردش افلاک نوشیده ام و چشم انتظار سخاوت یزدانم برای جرعه ای دیگر از ثروت عظیمی که ما بین ازل و ابد در اراده و اختیار دارد،

جز شکر و شادی و انگیزه و اهتمامی بیشتر برای فزونیِ رضایتش چیز قابل دیگری ندارم و یقین دارم خرسندی او در رهیافتِ بندگانش به سوی معارف و حقایقِ مستور است... من در این سالها فهمیده ام شما یکی از حقایق زندگی من هستید که با هر سالگشت تولدم ، علم و ایمانم به چنین حقیقتی مستحکم تر و پابرجاتر میشود.

فهمیده ام که شما زیباترین بهانه برای لبخند اویید و کوتاهترین مسیر به سوی او از قلب شما می گذرد.

آری من فهمیده ام رنگ و بعد و عمق زندگی ام از شما و اساسا از دیگران منشا می گیرد نه از خودِ تنهای ِمن... هرآنچه آموخته ام ،هرآنچه فهمیده ام ،هرآنچه توانسته ام بدون شک به واسطه و کمک و مددِ دیگری شکل گرفته است.

فهمیده ام که تنهایی هولناک ترین و مخوف ترین بیماری بشر است.

فهمیده ام در تنهایی و تضاد با همنوعان، بایدحتی از حمایت و مدد آفریدگار نیز دست شست.

و نهایت اینکه روح خدا همواره در جمع و جماعت حلول می کند...

بله همه این ها ،حقایقی بودندکه با کمک شما دوستان و یاران و همراهان و همدلان فهیم و نازنینم آموختم و باز هم تشنه تر از همیشه مشتاق آموختن و تجربه بیشتری از لذت همراهی صمیمانه و مهربانانه تان هستم.

با تعظیم و تکریم بابت این نقش آفرینی و حضور ارزشمندواثرگذار و گرانبهایتان ، برای یکایکتان شادی و عشق آرزو می کنم و سلامت جسم و جان .

به شکرانه بودنتان و نگاه امیدبخش و مدد رسانتان سر بر خاک آستان حضرت دوست می سایم واز او فرصت جبران طلب میکنم.

بردار کوچک شما: مجید اخشابی

مجید اخشابی