جذابیت نقش یوسف در سریال وارش از نگاه «علیرضا جلالی‌تبار»

علیرضا جلالی تبار پیرامون نقش خود در سریال « وارش » گفت: من نقش فردی به نام یوسف سلیم را در سریال وارش بازی کردم. یوسف فردی سخت کوش بود او با وجود ناملایمات زندگی تلاش دارد تا به موفقیت دست یابد. 

وی در همین راستا ادامه داد: یوسف تلاش دارد تا با دشواری‌های پیش رویش کنار بیاید لذا تلاش و پشت کار را سر لوحه کار خود قرار می‌دهد، اما در ادامه زندگی تجربه را نیز دست مایه کار خود قرار داد و به موفقیت‌هایی دست یافت.

اخبار چهره ها - جلالی تبار داستان وارش را پر پیچ و خم دانست و ابراز کرد: یوسف در داستان سریال وارش حکایت خاص خودش را دارد وی در ادامه زندگی متوجه می‌شود آسیب‌هایی که متحمل شده نتیجه برخی روابط و افراد است همین تنش‌ها جذابیت نقش یوسف را افزایش می‌داد. 

وی جذابیت یوسف را در بلوغ فکری‌اش دانست و تاکید کرد: جذابت نقش یوسف از نظر من بلوغی بود که در طول زندگی به آن دست یافت و این بخش مهم زندگی این کاراکتر به حساب می‌آید. 

جلالی تبار در مورد پیشنهادات و فعالیت‌های خود در عرصه هنر ابراز کرد: ضبط سریال وارش سال گذشته  به پایان رسید و من از آن زمان تا کنون یک فیلم سینمایی داشتم، این فیلم که با عنوان «اولین امضا برای رعنا» نام دارد هم اکنون در حال اکران است.

 وی در مورد برخی اظهار نظر‌ها در مورد شباهت داستان «سریال وارش» با « سریال ستایش » ابراز کرد: اینکه برخی از داستان‌ها شباهت‌هایی به هم دارند امر عادی است و نمی‌توان این برداشت را داشت که سریال‌ها از یکدیگر کپی برداری کرده‌اند این تعبیری نادرست است.

بازیگر نقش یوسف در «سریال وارش» در مورد ویژگی‌های این سریال ابراز کرد: همه عوامل برای تهیه یک سریال خوب تمام تلاش خود را داشتند، «سریال وارش» تلاش داشت تا علاوه بر اتحاد بین اقوام، برشی از مراسم و آیین‌های سنتی و جشن‌های بومی را به عنوان میراث ارزشمند برای جامعه معرفی کند.

جلالی تبار استقبال مخاطبان از «سریال وارش» را ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: استقبال از سریال «وارش» بسیار خوب بود این امر در بازخورد‌های مردم به خوبی مشخص بود استقبال مردم خستگی را از تن بازیگران این سریال بیرون آورد و برای من هم به عنوان یک بازیگر یک اتفاق و رویداد ارزشمند رقم خورد.