مبارزه با ویروس منفی نگری به سبک خانم بازیگر

شیوا ابراهیمی با انتشار این عکس نوشت: با رنگ های گرم میانه ی بهتری دارم..

اخبار چهره ها - باز هم زود آمده ام سر کار..می گویم گریم که شدم می روم می نشینم در این کافه«مارکوف»،نوبتم که شد صدایم کنید،می گویند باشد..

فضای گرمی دارد کافه..خلوت و دنج..انگار که خبری نباشد از هیاهوی در هم پیچیده و ترسان مردم شهر..انگار که جایی در روسیه یا اوکراین باشد نه در ناف تهران ترس خورده از ویروس..

اینطور بیشتر می پسندم..از میان آن همه شایعه جان سالم به در بردن کار راحتی نیست..از میان آنهمه بدبختی خواهی..چرا که من باور دارم که ذهن قدرتمند است و اوست که اگر ویروس منفی نگری و افکار مغشوش بگیرد،می تواند همه چیز آدم را به باد بدهد..

کتابم همراهم نیست..توی قفسه ی کتابهای کافه کتاب آشنایی را برمی دارم،کتابی که سالها پیش خوانده ام..سالهاقبل«در آستانه ی ورود به دنیای آدم بزرگها»و حالا که در دنیای آدم بزرگها غرق شده ام،حالا که در دنیای بدخواهی و ویروس و ترس های لاعلاج و جنگ های بی پایان فردی و جمعی غرقم،باز با خودم نجوا می کنم..ادبیات و هنر ما را نجات خواهد داد..

و البته «عشق»از هر نوعش،که برترین نجات دهنده است.
پ.ن:در این روزهای ترس پیشنهاد من این است؛کتاب بخوانید،آواز بخوانید،برقصید و چون از نبودن آغوش دیگران رنج می برید،خودتان را روزی چند وعده محکم بغل کنید.

هران #ایران #ترس #ویروس #سال۱۳۹۸ #سیاهی #ترس #عشق #آواز #آغوش #کتاب #هنر #رقص
 

شیوا ابراهیمی