یک بازیگر دیگر کرونایی شد

ادریس آلبا جدیدترین سلبریتی و بازیگر هالیوودی است که اعلام کرده آزمایش او برای ابتلا به ویروس کرونا مثبت شده است.

اخبار چهره ها - او نوشت: امروز صبح آزمایش من برای ابتلا به کووید ۱۹ مثبت شد. حالم خوب است و تاکنون هیچ علائمی در من مشاهده نشده، اما از زمانی که متوجه شدم احتمال مبتلا شدنم به این ویروس وجود داشته باشد خودم را قرنطینه کرده ام.

این بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب، به جمع بازیگرانی که اخیرا تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده اضافه شده است. پیش از این خبر مبتلا شدن تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون به این ویروس تایید شده بود و امروز نیز اعلام شد اولگا کوریلنکو درگیر این ویروس شده است.

آلبا اعلام کرد جمعه گذشته پس از آنکه متوجه شده با یکی که تست کرونای او مثبت شده در ارتباط بوده است، مورد آزمایش قرار گرفته است.

یک بازیگر هالیوودی دیگر به کرونا مبتلا شد

این بازیگر با انتشار ویدیویی در حالی که در کنار همسرش بود به طرفدارن خود هشدار داد:ببینید، این موضوع بسیار مهم است. اکنون واقعا زمان آن است که در مورد فاصله گرفتن از یکدیگر در اجتماعات فکر کنیم، دست‌های خود را بشویید. علاوه بر این‌ها کسانی هستند که هیچ علائمی از این بیماری ندارند و به راحتی می‌توانند آن را پخش کنند. پس اکنون زمان آن است که فاصله‌های خود را رعایت کنید و در شستن دست‌ها هشیار باشید.

او همچنین گفت: در خانه بمانید و واقع بین باشید. به شما می‌گویم که چگونه این کار را بدون وحشت انجام دهید.

این بازیگر ۴۷ ساله افزود: اکنون زمان همبستگی است و زمان فکر کردن در مورد یکدیگر است.