عکس جالبی که «سروش صحت» به اشتراک گذاشت

سروش صحت بازیگر سینما و تلوزیون با انتشار عکسی جالب نوشت:

اخبار چهره ها - "قرار‌های مهم و خیلی مهم مان کنسل می‌شود. بیشتر کار‌هایی را که حتما باید قبل از عید انجام می‌دادیم، انجام ندادیم و انجام نخواهیم داد. دوستان، اقوام و آشنایان زیادی را که باورمان نمی‌شد، هفته‌ای بگذرد و نبینیم، مدت هاست ندیده ایم. اگر به خاطر فشار اقتصادی و یا شرایط کاری مجبور به بیرون رفتن از خانه نبوده ایم مدتی بیشتری در خانه هامان بوده ایم و احتمالا دوباره سراغ عادت‌ها و لذت‌های قدیمی رفته ایم. بیشتر کتاب خوانده ایم، بیشتر فیلم دیده ایم. بیشتر می‌خوابیم، بیشتر به موبایل و صفحه تلویزیون خیره می‌شویم، اخبار را بیشتر دنبال می‌کنیم، خانه را بیشتر و بیشتر تمیز می‌کنیم و دست‌های خشک شده مان را بیشتر و بیشتر و بیشتر می‌شوریم و می‌شوریم ومی شوریم. احتمالا زمان هایی بیشتر هم فکر می‌کنیم به خودمان، به آدم‌ها، به جهان، به ارتباطاتمان، به مناسباتمان، به عادت هایمان، به درست و غلط هایمان.
اگر حال و حوصله دارید فکر‌های ایام کرونا تان را زیر این پست بنویسید، بنویسید از کرونا و جهان کرونایی چه درس‌هایی گرفتید تا از عقاید و آرا هم با خبر شویم و به نظرات هم فکر کنیم. امیدوارم روزی ایام کرونایی بگذرد، بعد شاید دیدن نظراتی که زیر این پست نوشته شده است، برای مان مروری جالب و مهم باشد.
این عکس را دو سال پیش برای تبریک نوروزی در گذاشته بودم، حالا دوباره در آستانه نوروزیم، در جهانی که انگار هیچ ربطی به جهان دو سال پیش ندارد"

.