جدیدترین پُست بازیگر زن جنجالی/ عکس

 الهام چرخنده با انتشار این عکس نوشت: آفرین باد بر این همت مردانه ی دل

اخبار چهره ها - چگونه باید سخن گفت، در وصف فرشتگانی که از آسمان برای فداکاری و جانفشانی آمده اند و غم از دست دادن همکارانشان را در خفا و دور از چشم بیماران به درون دل شان ریختند ' برای ندیدن طولانی مدت خانواده و عزیزان و جگر گوشه هایشان خم به ابرو نیاوردند.

شاید ایشان هم سوال هایی در ذهن داشتند و دوست داشتند در برنامه زنده ای مطرح کنند که چگونه ویروس در کشور ما آمد و چه کسی ویروس را به ایران ، نه ببخشید در بیش از دویست کشور دنیا منتشر کرد!

حتی فرصت نکردند با پست یا بیانه ای و یا کارشناسی در لایو در فضای مجازی با مردم همدردی کنند و رگ غیرت شان در پشتیبانی از مردم باد کند!

البته درسته که مثل ما مردمی نیستند و دغدغه درد و مشکلات مردم رو مثل ما ندارن،

و حتی مثل ماها در خانه نماندند و به محل کارشون رفتند و قرنطینه و توصیه های خانه نشینی رو رعایت نکردند!

اما هر چه هست چه خوشمون بیاد چه خوشمون نیاد؛ اگر خیلی از ما خودمون رو قهرمان میدونیم ، ولی این فرشته ها ثابت کردند. 

"پهلوانان این مملکت هستند"و جونشون رو بصورت مجازی و از خارج از کشور و یا سر میز شام چند میلیونی فدای مردم کشورشون نکردند، و بابت اینکه شیفت هاشون مدتهاست بهم متصل شده و شیفت چندین ساعته شون داره میشه شیفت چند ماهه خم به ابرو نیوردن.

البته شاید اگر مسئولیت حمایت و نگاه چند صد هزارتایی و یا چند میلیونی مردم در فضای مجازی رو داشتند؛ کمی درک میکردن که صدای مردم بودن و دغدغه نان و فرهنگ مردم رو از منزل و روی مبل نرم داشتن بسیار دشوار و طاقت فرساست!

حلال کنید فرشتگان و مدافعان سلامت

سایه تون مستدام

و نفس شما گرم

یا علی

الهام چرخنده