خانم بازیگر: بیشتر ترجیح میدم در خانه بمانم و نان خشک بخورم!/ فیلم

الهام پاوه نژاد، بازیگر تئاتر و سینمای ایران ، ویدیوئی در صفه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: 

اخبار چهره ها - "هیچ چیز مثل شرایط بحران، ماهیت و درون آدم‌ها را عریان نمی‌کند...

با رفتار‌ها و چیز‌هایی که این روز‌ها می‌بینم متأسفانه نمی‌تونم خیلی باور کنم این بحران و دوران # کرونا از آدم‌ها انسان بهتری بسازه... اگر دوره کوتاهی بود شاید، اما چون داره طولانی و ترس بقا و ادامه حیات داره جدی میشه نگرانم به جنگ‌های علنی از هر نوع ختم نشه؟!

این سکوت و تنهایی فرصت خوبی شده که آن‌چه در نهاد ماست به عریان‌ترین شکل بیرون ریخته بشه... از مهربانی و عشق و ایثار و صبر و گذشت تا خود‌خواهی، خودشیفتگی، بی‌رحمی‌ها. از واکنش‌های فردی و شخصی تا رفتار‌های سیاسی در دولت‌های دنیا.

بیشتر می‌ترسم... بیشتر ترجیح میدم در خانه بمانم و نان خشک بخورم! بیشتر ترجیح میدم با جهان ارتباطم کم شود، چون امید و خوش بینی‌هایم را دارم از دست می‌دهم! اما باز به خودم دل‌داری می‌دهم‌، می‌تونم فقط امیدوار باشم اگر خصلت خوبی داریم سعی کنیم از اون محافظت کنیم.

این فیلم کوتاه عجیب و تکان‌دهنده را دیشب در پیج دوست هنرمندم شهرزاد دریازاده دیدم... بار‌ها و بارها... فارغ از ارزش بالای هنری در انتقال مفهوم در موجزترین شکلش. به لحظاتش... به نگاه‌ها... به پلان به پلان دقت کردم و خودتون ببینید...؛ دوازده ظهر جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ که نمی‌دانم چند روز از کابوس قرنطینه خانگی گذشته."

 

 

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۹ فروردین؛

 

حجم ویدیو: 2.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55