همخوانی پرویز پرستویی با سالار عقیلی در یک آهنگ جدید

قطعه همدم اثر مشترک سالار عقیلی، فاضل جمشیدی با دکلمه پرویز پرستویی و تنظیم ارکستر محسن غلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

اخبار چهره ها - محسن غلامی که پیشتر طی همکاری با فاضل جمشیدی قطعه «نوروز حیرانی» را منتشر کرده بود،  درباره قطعه «همدم» با ملودی فاضل جمشیدی و شعر  علیرضا بهرامی گفت: در تنظیم این قطعه از سازهای تار و دوتارباس، سه‌تار، سنتور و تنبک، همچنین ارکستر زهی ( سمپل ) استفاده شده است.

محسن غلامی افزود: قطعه «همدم» ابتدا با مقدمه و اورتور ساخته خودم شروع می‌شود و سپس با دکلمه آقای پرویز پرستویی بر روی بیت‌هایی از مولانا، ادامه پیدا می‌کند. 

این نوازنده و مدرس سنتور گفت: قطعه «همدم» سپس با آواز شور (با صدای سالار عقیلی ) که مقدمه‌ای بر تصنیف است، ادامه پیدا می‌کند و پس از آن، تصنیف با صدای فاضل جمشیدی و   آقای پرستویی شروع می‌شود.

غلامی در توضیحات بیشتر گفت: در قسمت اوج تصنیف نیز سالار عقیلی به اتفاق پرویز پرستویی و فاضل جمشیدی باهم به صورت سوال و جواب هم‌خوانی می‌کنند.

محسن غلامی درباره چگونگی تولید تصنیف «همدم» در روزهای بحران کرونا، گفت: همکاری هنرمندان عزیز همکار که هر کدام این روزها در گوشه‌ای ازین مملکت هستند، باعث شد این قطعه به سرانجام برسد و حال در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

غلامی درباره عوامل این اثر گفت: هنرمندان خوب و خوش‌نام ازجمله پرویز پرستویی, سالار عقیلی و فاضل جمشیدی در کمتر از یک نیم روز موفق به ضبط و موجب شدند یک یادگاری خوب و ارزشمند را در این روزهای سخت به جا بگذاریم.

اسرافیل شیرچی، خوشنویسی کاور  قطعه «همدم» را به عهده داشته و طراحی پوستر را نیز حمید حسین‌پور انجام داده است.