عکس واقعی بازیگر نقش روناک در «نون.خ»

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در نون خ ۲ و در واقع خواهر زاده نوری خانزاده است. صهبا شرافتی متولد ۸ مهرماه ۱۳۷۷ در کرمانشاه و اصالتا کرد تبار است.

اخبار چهره ها - روناک در سریال نون خ ۲ فعلا دانشجوست و سابقه چندان پررنگی در عرصه بازیگری ندارد. به نظر می‌رسد نون خ ۲ اولین حضور تلویزیونی او باشد هرچند که به گفته برخی سابقه اجرای تئاتر هم دارد.

بیشتر بخوانید:

بازیگر نقش روناک در نون خ کیست؟

روناک سریال نون خ 2 در واقع تلاش می‌کند با خشونت و هیبت مردانه اش جای خالی کاراکتر کژال را پر کند؛ دختر کوچک نوری خانزاده که نقش پسر خانواده را ایفا می‌کرد و تلاش داشت که از خواهرانش در برابر خطرات محافظت کند.

کاراکتر روناک به رونی کلمن سریال نون خ ۲ شهرت پیدا کرده است. چهره خشن روناک و کار‌های همراه با جدیت و خشونتش باعث شده تا مردان روستا از او بترسند. رفتار خشن روناک از او شخصیتی خاص ساخته است و سعی می‌کند همزمان نقش حامی را برای دایی و دخترهایش ایفا کند.

صهبا شرافتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز حضوری فعال دارد و برخلاف آنچه در نون خ ۲ می‌بینیم ظاهرا شخصیتی طنز دارد چراکه تازگی‌ها به زبان کره‌ای به همه مخاطبانش پیام داده که دوستشان دارد. او در یکی از استورهایش اخیرا خود را اکسوال معرفی کرده. اکسوال اصطلاحا به طرفداران گروه موسیقی اکسو گفته می‌شود که یک بَند کره ای- چینی است و در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت اس ام اینترتینمنت تشکیل شد.

صهبا شرافتی

علاقه به کارگردانی

دوست دارم در زمینه کارگردانی تحصیلاتم را ادامه بدهم، در واقع مایلم بازیگری را پیگیری و در نهایت کارگردانی را تجربه کنم

اصلا بخاطر کارگردانی، بازیگری را انتخاب کردم

در بازیگری دست آدم بسته است و ممکنه سال ها دیده نشوم و کسی من را برای بازی در فیلم و سینما انتخابم نکند اما با کارگردانی این فرصت را برایم خودم ایجاد می کنم

کار با سعید آقاخانی و مهران مدیری

یکی از آرزوهای محالم کار کردن با سعید آقاخانی و مهران مدیری بود، اما خدا را شکر می کنم میسر شد و در نون خ با آقای خانی کار کردم

همچنی حضور در اثری که آقای کامبوزیا پرتوی آنرا نوشته یا کارگردانی بکند نیز جزو آرزوهایم است