احسان علیخانی دعوت رامبد جوان را پذیرفت/ عکس

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده ویژه برنامه تلویزیونی «ماه عسل» و « عصرجدید » که پیش از این در بحران‌های کشور چون سیل و زلزله و .... با جمع آوری کمک‌های مردمی در خدمت هموطنان آسیب‌دیده بود، این‌بار هم با شیوع ویروس کرونا و ضربه اقتصادی به برخی از خانواده‌های کم‌درآمد، علیخانی نیز به دعوت رامبد جوان به پویش «ایران همدل» پیوست. 

اخبار چهره ها - این مجری برنامه‌های تلویزیونی، با انتشار تصویری گرافیکی از پویش «ایران همدل» در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

"سلام رفقا

رامبد عزیز من رو به پویش ایران همدل دعوت کرده، ٢ تا نکته بگم که حال خودم و رفقام خوب بشه.

۱-به لطف و معرفت شما رفقا و مردم عزیز، مخاطبین عصر جدید از اول نوروز تا این لحظه نزدیک ١٧٠ هزار تا بسته ارزاق به نقاط محروم، تهران، قم، مازندران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، همدان، فارس، أصفهان و خانواده ١٠ هزار زندانی ارسال شده که گزارش‌های این همدلی مبارک بزودی در قالب گزارش تصویری پخش خواهد شد، انشالله ٣٠ هزار بسته دیگه در حال بسته بندیه و در هفته اول ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد که برسیم به رکورد تهیه ٢٠٠ هزار بسته ارزاق مردمی برای هموطنان بی بضاعت در یک برنامه تلویزیونی با محبت و عشق تماشاگران عصر جدید.

کلی انسان با شرف شبانه روز با عشق در تمام این ایام کار کردند برای تهیه، بسته بندی، ارسال و توزیع بسته‌ها که من دست تک تکشونو میبوسم.

۲- خودم حتما شخصا ٥٠ تبلت دانش آموزی، مدل ساده و کار راه انداز، هدیه میکنم به ٥٠ دانش اموز که هیچ وسیله‌ای برای ارتباط اینترنتی جهت آموزش درسهاشون در مناطق محروم ندارن. مخلصیم. دل تنگم/ ماه مبارک رمضان مبارک"

علیخانی بادعوت رامبد جوان به پویش «ایران همدل» پیوست