بررسی و درمان کرونا با طب ایرانی روی آنتن تلویزیون

ششمین قسمت برنامه «+چرخ» ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه، با موضوع «ویروس کرونا و طب ایرانی» روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

اخبار فرهنگ و هنر - در این قسمت از برنامه، حافظ آهی به‌ عنوان مجری-کارشناس «+چرخ» با حسین رضایی‌زاده، رییس دانشکده‌ طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفتگو می کند.

در طول هفته‌های گذشته با شیوع ویروس کرونا در ایران، در فضای مجازی توصیه‌های متعددی با عنوان طب ایرانی و اسلامی مطرح شده است که «+چرخ» در این برنامه صحت و سقم این گفته‌ها را بررسی می‌کند.

محمدرضا شمس اردکانی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت به تازگی اعلام کرده است که در حال حاضر ۴۰۰ فارغ‌التحصیل طب سنتی و همین تعداد دانشجوی پزشکی طب سنتی و داروسازی سنتی در کشور داریم که برای کار آنها و برای طب سنتی و فعالیت این فارغ‌التحصیلان پروتکل‌هایی تدوین شده است.

مشاور وزیر بهداشت می‌گوید توصیه‌های طب ایرانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موثر بوده است.

مجله‌ تصویری «+چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره‌ ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به‌ زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

«+چرخ» در ماه مبارک رمضان ، شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۴:۳۰ به ‌صورت زنده و تکرار آن ساعت ۲۰:۳۰ همان روز از شبکه‌ چهار پخش می‌شود.

مجری «+چرخ» حافظ آهی است، محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «+چرخ» را بر عهده دارند.