بازیگر «بچه مهندس»: چون چندزبانه هستم، نقش مژگان را به من پیشنهاد دادند

«حدیث چهره پرداز» بازیگر نقش «مژگان» در سریال « بچه مهندس۳ »، درباره حضور و انتخابش برای نقش مژگان گفت: همان زمان که فصل یک و دو بچه مهندس پخش شد این سریال را می دیدم و دنبالش می کردم.

اخبار چهره ها - وی افزود: برای نقش مژگان ترجیحشان این بود که بازیگری چند زبانه پیدا کنند و از آنجایی که به دلایل شرایط زندگی مجبور به خواندن و یادگیری چند زبان شدم و چند زبانه هستم، دوستانی که از قبل من را می شناختند نقش مژگان را پیشنهاد دادند و افتخار می کنم که در کنار گروه حرفه ای بچه مهندس همکاری کردم.

وی که فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی و بازیگری است، افزود: شروع کارم با تئاتر بود و بعد در سریال‌های «محله تهرونی ها»، «همسفران باد»، «کاراگاهان»، تله فیلم‌ های «یک عصر دوباره»، «سایه»، «هنوز دیر نیست»، «جوجه تیغی ها»، «دنده معکوس» و فیلم‌های سینمایی «زندگی خصوصی» و «پس کوچه‌ های شمرون» و فیلم سینمایی «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی پور بازی کردم.

وی ادامه داد: به دلیل دو تابعیتی بودنم در انگلیس و جهانگردی در کشورهای بسیار، در سفرها و جغرافیاهای مختلف با فرهنگ های مختلف، دخترها و پسرهای زیادی را دیدم که بنا به شرایط مختلف از هم دور می شدند و عشق این معجون عجیب چه آدم هایی را که احیا کرده و چه آدم هایی را که بی مقصد و آواره.

این بازیگر همچنین افزود: تمام تمرکزم این است که به یاری خداوند بتوانم در سینما و تلویزیون کمکی به هم سن و سال های خودم و نسل های بعد داشته باشم.

سریال «ب چه مهندس » به کارگردانی علی غفاری، نویسندگی حسن وارسته و تهیه کنندگی سعید سعدی هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این سریال ثریا قاسمی ، فرهاد قائمیان، کامران تفتی، روزبه حصاری ، مهشید جوادی، مهرداد ضیایی، فرناز رهنما، کاوه سماک باشی، سعید کریمی ، محمود خسرومنش، خیام وقار کاشانی و ... به ایفای نقش پرداختند.