بازگشت متفاوت «ویل اسمیت» به سینمای هالیوود

ویل اسمیت در فیلمی مهیج به نام «آزادی/ Emancipation» که توسط آنتونیو فوکوآ کارگردانی می‌شود، نقش آفرینی خواهد کرد.

اخبار چهره ها - ویلیام اِن کولاژ فیلمنامه این اثر را نوشته که اقتباسی از داستان واقعی زندگی یک برده به نام پیتر است. این برده پس از فرار کردن، در هنگام معاینه پزشکی ورود به ارتش به خاطر زخم‌هایی که بر اثر شلاق به وجود آمده بود، مورد توجه قرار گرفت. عکس این زخم‌ها در سال ۱۸۳۶ منتشر شد.

انتظار می‌رود ساخت این پروژه از ابتدای سال ۲۰۲۱ شروع شود.

ویل اسمیت ، جیمز لاسیتر و جان مون، تهیه کنندگان این پروژه سینمایی هستند. سازمان هنرمندان خلاق که بخش مالی این پروژه را تأمین می‌کند، حقوق انتشار این فیلم در آمریکا را دارد. کمپانی فیلم نیشن هم حقوق نمایش بین المللی این فیلم را عهده دار است. این فیلم همچنین به خریداران در بازار مورد انتظار فیلم کن معرفی خواهد شد.

هم ویل اسمیت و هم فوکوآ در حال تولید پروژه‌های هنری خود بودند که به دلیل پاندمی کرونا، به حالت تعلیق در آمد. اسمیت مجبور شد فیلمبرداری محصول بیوگرافی جدید دیزنی به نام «کینگ ریچارد» را متوقف کند؛ فیلمی که ویل اسمیت در آن نقش پدر و مربی دو شخصیت معروف تنیس را بازی می‌کند. فوکوآ هم در مرحله پسا تولید فیلم جدید اکشن و مهیج کمپانی پارامونت به نام «بی نهایت» بود.اسمیت اخیراً در فیلم سینمایی «مرد ماه جوزا» از کمپانی پارامونت و همچنین «علاءالدین» کمپانی دیزنی در نقش غول چراغ جادو نقش آفرینی کرد. در کارنامه فوکوآ هم کارگردانی فیلم‌های «روز تمرین»، «المپیوس سقوط کرده است» و «برابرساز» دیده می‌شود.