سحر شفیعی چگونه بازیگر شد؟/ عکس

به گزارش افکارنیوز ، سحر شفیعی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «محرمانه» فعالیت داشته است.

اخبار چهره ها - فصل اول مجموعه تلویزیونی« محرمانه » در ۲۶ قسمت به صورت اپیزودی ساخته شد و هر قسمت از آن یک موضوع از دغدغه‌های نوجوانان امروزی را در قالب طنز بیان کرد.

حسین رفیعی، افشین سنگ چاپ، مهدی ابراهیمی، احمدرضا اسعدی، مسعود رهنما، ساناز سماواتی،  فاطمه هاشمی، سوسن مقصودلو، جواد خواجوی، یزدان کاظمی، سحر شفیعی و … از جمله بازیگران این سریال بودند.

 

 سحر شفیعی بازیگر کاراکتر محبت در مجموعه «محرمانه» که از شبکه سه سیما پخش شد درباره فضای این سریال نوجوان‌محور  بیان کرد: فضای سریال درباره یک رستوران است که صاحب آن رستوران آقا یوسف، دو فرزند به نام محبت و جمال دارد؛ محبت و جمال به دبیرستان خاندان اژدریان می‌روند که شیفت صبح پسرانه و عصر دخترانه است و به این ترتیب قصه‌های خودشان و دوستان‌شان را برای بیننده‌ها بازگو می‌کنند.

وی افزود: «محرمانه» را خانواده‌ها و بزرگسالان هم می‌بینند. سریال موثری است، چون سعی نکرده مثل معلم بالای سر به نوجوانان بگوید این را انجام دهید و این کار را نکنید! یک داستان را روایت می‌کند و نتیجه‌گیری را به عهده بیننده می‌گذارد. برای من تجربه خوبی بود، چون اولین بار است یک کار نوجوانانه انجام دادم و قبلاً یک فیلم به نام «شرخر» را به کارگردانی علی خزایی‌فر بازی کرده‌ام.

سحر شفیعی

شفیعی با اشاره به اینکه «محرمانه» سعی نکرده چیزی را به کسی دیکته کند، تصریح کرد: سریال «محرمانه» سعی کرده از نوجوانان استفاده کند و آن‌ها را وارد میدان بازی کند. مخاطبِ نوجوان «محرمانه»، حرف‌ها را از زبان و کلام نوجوانان هم سن و سال خودش می‌شنود؛ به همین خاطر کلام تأثیرپذیر است. از طرفی دیگر هیچ‌وقت سعی نکرده به کسی چیزی را دیکته کند. چون نوجوان، خوب و بد را می‌شناسد و با دیدن صحنه‌های آموزشی «محرمانه» تصمیم می‌گیرد کدام راه را انتخاب کند.

این بازیگر در پایان در واکنش به تولیدات کم حوزه نوجوان، گفت: سریال «محرمانه» نشان داد واقعاً نوجوانان تشنه این مفاهیم هستند البته ساختن کار‌هایی که مطابق سلیقه نوجوانان باشد سخت است و هرکسی نمی‌تواند وارد این حوزه بشود. نیاز به یک بلوغ و پختگی و تکامل دارد و فکر می‌کنم نوجوانان هم سخت‌گیرند و هر کاری را به راحتی نمی‌پذیرند. از این جهت کار در حیطه نوجوان هم کمتر ساخته می‌شود و هم حوزه کم‌تولیدی است.