«فراز مدیری» را بهتر بشناسید/ آقای بازیگر چه نسبتی با مهران مدیری دارد؟

به گزارش افکار نیوز ، فراز مدیری، اولین فعالیت حرفه‌ای بازیگری‌اش را در فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی و نویسندگی شهرام مکری در سال 1391 تجربه کرد. فراز مدیری و شهرام مکری در سال 1395 نیز در فیلم «هجوم» برای بار دوم با یکدیگر همکاری داشتند.

اخبار چهره ها - دومین فیلمی که فراز مدیری در آن بازی کرد، «نزدیک تر» نام دارد. در این فیلم که در سال 1393 به کارگردانی مصطفی احمدی تولید شد، بازیگرانی چون صابر ابر , پارسا پیروزفر, پگاه آهنگرانی, نازنین فراهانی, محمد بحرانی, شیرین یزدان بخش, ستاره اسکندری و فراز مدیری به ایفای نقش پرداختند.

اولین تجربه بازیگری فراز مدیری در تلویزیون، در سریال « لحظه گرگ و میش » به کارگردانی همایون اسعدیان بود.

این سریال در سال 1397 روی آنتن شبکه سه رفت. فراز مدیری در این سریال، نقش جوانی محمد پسر یاسمن(المیرا دهقانی) و سروش(نیما نادری) را بازی می‌کرد.

فراز مدیری

او درباره حضورش در سریال «لحظه گرگ و میش» گفته است: "از اینکه قرار است نقش محمد را در سریال لحظه گرگ و میش بازی کنم خبرنداشتم با تماسی از دفتر آقای اسعدیان برای دیدار با او دعوت شدم و خب مسلما دیدن کارگردان بزرگی چون آقای اسعدیان خودش به تنهایی یک افتخار است بعد از اینکه با ایشان صحبت کردم تست گریم شدم و بعد هم قرار شد در پروژه لحظه گرگ و میش همکاری کنیم.

او علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی، نقاشی و نوازندگی گیتار نیز فعالیت دارد.

به علت تشابه نام فامیلی فراز  با استاد مهران مدیری در برخی از صفحات مجازی گمانه زنی شده که او با مهران مدیری نسبت فامیلی دارد ، که این خبر شایعه و دروغ است .