دزدکی فیلم نبینید

کلاری که فیلمبردار فیلم‌های «یه بوس کوچولو»، «خاک آشنا»، «بوی کافور عطر یاس» و «خانه‌ای روی آب» بهمن فرمان‌آرا بوده است، به بهانه اکران آنلاین جدیدترین فیلم این کارگردان (حکایت دریا) گفته است:‌ رابطه من با بهمن فرمان‌آرا یک رابطه استاد شاگردی است. من وقتی نوجوان بودم و تازه به سینما علاقه‌مند شده بودم، از کلاس‌های تحلیل فیلم ایشان در مدرسه سینما و تلویزیون  استفاده می‌کردم. 

اخبار چهره ها - او با اشاره به کپی‌های غیرمجازی که از فیلم‌های اکران شده در VODها پخش شده، تاکید کرد:‌ دیدن یک فیلم به صورت قاچاق یا دزدکی خوب نیست. این فعالیت، فرهنگی است اقتصادی نیست. رونق فضای فرهنگی با حمایت مخاطبان ارتباط مستقیم دارد، پس خوب است که منصفانه برخورد کنیم.

فیلم «حکایت دریا» که پس از چهار سال به نمایش درآمده، از مدتی قبل در سامانه‌های VOD عرضه شده و اکران آنلاین آن تا اخر تیرماه نیز تمدید شده است.

در این فیلم علاوه بر اینکه خود بهمن فرمان‌آرا بازی می‌کند، علی نصیریان، فاطمه معتمدآریا ، لیلا حاتمی ، علی مصفا،  رویا نونهالی ، صابر ابر، مریم بوبانی، پانته‌آ پناهی‌ها و مرحوم داریوش اسدزاده نیز بازی کرده‌اند.