وعده سرخرمن «مهران مدیری»؟

بیشتر از یک ماه می گذرد؛ از آن شبی که مهران مدیری کارگردان و مجری برنامه دورهمی خبر از تغییرات اساسی و بنیادین در برنامه اش داد آن هم «به زودی».

اخبار چهره ها - با این حال اما هنوز برنامه دورهمی به سیاق سابق روی آنتن می رود. مهمانی می آید و می رود. مدیری هم چند نفر از حاضران در سالن را روی سن می آورد و چند سوال آسان و سخت می کند و کارت هدیه بهشان می دهد. در نهایت هم یکی دوبار کامنت های مخاطبان ارسالی در پیج اینستا برنامه دورهمی خوانده می شود که البته بسیاری بر این کامنت ها تردید دارند.

برنامه دورهمی در دوره ای که صداوسیما برنامه جذاب خاصی ندارد نسبت به سایر برنامه های رسانه ملی همچنان وضعیت بهتری دارد. اما باید قبول کرد که جذابیت سری های گذشته دورهمی خصوصا آن برنامه هایی که از اجرای نمایش بهره می برد بسیار بیشتر از برنامه های فعلی دورهمی بود.

مهران مدیری انسان باهوشی است. این که بیشتر از یک ماه پیش خبر از تغییرات دورهمی داد نشان از ذکاوتش دارد تا به نوعی بار روانی که درباره یکنواختی برنامه اش ایجاد شده بود را لااقل برای مدتی، کم کند.

حالا اما زمان تغییر است. زمان وعده های داده شده، نکند وعده های مدیری هم مانند وعده های مسئولینی که خودش همیشه در برنامه اش می گوید «سرخرمن» است؟!

فراموش کردیم وعده حراج موزه دورهمی به نفع حادثه دیدگان از سیل و زلزله چه شد؟!