آقای بازیگر با «نجلا» به تلویزیون برمی گردد

خسرو شهراز، پیرامون حضور در سریال تلویزیون « نجلا » گفت: محرم امسال با سریال تلویزیونی «نجلا» به کارگردانی «خیرالله تقیانی پور» میزبان خانه‌های مردم هستم، اثر از نظر من از جمله آثار خوب محرم امسال خواهد بود. 

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: فیلمنامه اثر یکی از نقاط قوت نجلا محسوب می‌شود، از سویی تقیانی پور با توجه سابقه تئاتری خود توانسته در هدایت بازیگران موفق عمل نماید، اتفاقی که توانسته از این سریال اثری منسجم به وجود آورد. از نظر من ترکیب بازیگران این سریال یکی از نقاط قوت اثر است. 

بازیگر فیلم «ماهی و گربه» درباره بازی در آثار مناسبتی ماه محرم اظهار کرد: این نوع از آثار همواره از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته است، آثار مناسبتی به واسطه موقعیت زمانی خود مخاطبان زیادی دارند، این نوع از آثار همیشه در دل مردم جا داشته و به خصوص در ماه محرم همواره مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته اند. 

وی درباره سختی‌های بازی در این سریال «نجلا» اضافه کرد: این اثر در شرایط سختی به تولید رسید، تمامی بازیگران به واقع جان خود را کف دستشان می گذارند که در شرایط بیماری کرونا همچنان مشغول به کار هستند، البته فیلمبرداری یکبار به دلیل اوج گیری کرونا متوقف شد اما در نهایت به آنتن رسید. 

بازیگر فیلم سینمایی «ماهی و گربه» با اشاره به موج دوم بیماری کرونا اضافه کرد: در موقعیت فعلی علاوه بر فیلمسازان و تولیدکنندگان، بسیاری از بازیگران نیز به دلیل حفظ سلامتی خود ترجیح می‌دهند در خانه بمانند زیرا جلوی دوربین دیگر نمی‌توان نکات بهداشتی را رعایت کرد و یا با ماسک بازی کرد. 

وی با اشاره به ساخت فصل دوم سریال انقلابی «جلال» تاکید کرد: سریال جلال در فصل اول طی پانزده قسمت و با محوریت روزهای انقلاب اسلامی ایران پخش شد، بنا به استقبال مخاطبان سازندگان این سریال قصد ساخت فصل دوم این سریال را داشتند که متاسفانه از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا متوقف شد. 

بازیگر سریال «گاندو» با اشاره به قرنطینه خانگی خود در دوره فعلی اذعان کرد: این روزها همه ما موظف به حفظ بهداشت و نکات بهداشتی هستیم، بهتر است تا حد ممکن خانه بمانیم، اندکی خیال کردیم که بیماری رفته اما به سرعت نشان داد که با کمی بی احتیاطی بار دیگر می تواند جان افراد زیادی را به خطر بیندازد، بنده این روزها تماما در خانه هستم و ترجیح می‌دهم به جای بیرون آمدن کتاب بخوانم و یا فیلم تماشا کنم. 

شهراز با اشاره به بازگشایی تماشاخانه‌های تئاتر و سالنهای سینما تاکید کرد: من فکر نمی‌کردم که سینما و تماشاخانه‌ها باز شوند، من با دوستان هم که صحبت می کنم اکثرا معتقدند که بازگشایی سینما و تئاتر در شرایط فعلی بیماری کرونا معقول نیست، این دور هم جمع شدن زیر سقف یک سالن نمایش و یا سینما خطرناک است. 

این بازیگر سینما و تئاتر خاطرنشان کرد: از نظر من در حال حاضر بهترین راه تعطیلی طولانی مدت تئاتر و سینما برای پایان زنجیره انتقال بیماری کرونا است، منتها مسئولین فرهنگی و نهادهای مرتبط هم باید در این ایام به هنرمندانی که از طریق کسب درآمد می‌کنند فکر کرده و آنها را حمایت کند، همه چیز با تعطیلی یک جانبه درست نمی شود و باید حمایت‌های درستی از هنرمندان صورت گیرد.