آقای بازیگر: عشق به «سیدالشهدا (ع)» را از کودکی آموختم

هوشنگ توکلی، پیرامون فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا مشغول کار خاصی نیستم، چند پیشنهاد داشته ام اما ترجیح می دهم با توجه به شرایط سنی ام در پروژه ها حاضر نشوم. 

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: طی ماه های گذشته برخی از تولیدات آغاز شده اند، من به هیچ وجه به دوستان همکارم خرده نمی گیرم، آنها تصمیمشان مبنی بر کار کردن محترم است زیرا بالاخره باید معیشتشان بگذرد و اگر می بینیم که بازیگری در این روزهای سخت هم کار می کند حق دارد. 

بازیگر سریال «آشپرباشی» با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اضافه کرد: ماه محرم برای همه ما ایرانیان همیشه مهمترین ماه بوده و خواهد بود، این ماه از دیرباز در میان شیعیان جایگاه خاصی داشته و این اهمیت به خاطر عزت و غیرتمندی سید و سالار شهیدان عالم « امام حسین (ع) » است. 

وی در همین رابطه اذعان کرد: من از کودکی و از دوران نوجوانی با عشق به «امام حسین (ع)» رشد کرده ام، عشق به «اهل بیت (ع)» و به خصوص امام سوم شیعیان جزوی ناگسستنی از زندگی من بوده است، از کودکی عشق به «امام حسین (ع)» را یاد گرفته ام و در خانواده ای زیستم که شور حسینی همواره سرلوحه کارمان بوده است. 

بازیگر سریال «زیر تیغ» در ادامه اضافه کرد: من همیشه در هیئت های مذهبی حضور پیدا می کنم، هرچند این روزها به واسطه شیوع بیماری کرونا خانه نشین شده ام اما از هر فرصتی برای حضور در عزاداری «سیدالشهدا (ع)» استفاده می کنم زیرا حضور در عزاداری «سید الشهدا (ع)» برای من افتخاری بزرگ است. 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئت های مذهبی اضافه کرد: همه ما از عشق مردم به شهدای کاروان کربلا آگاهیم اما باید مراقب باشیم که در این روزها که بیماری کرونا تمام جهان را درگیر کرده خودمان باید از خودمان مراقبت کنیم. 

هوشنگ توکلی خاطرنشان کرد: بدون شک حضور در مراسم عزاداری سالار شهیدان برای همه ما شوری تمام ناشدنی است اما باید استفاده از ماسک و ضدعفونی را جدی بگیریم تا خدایی ناکرده جان عزیزی در این مسیر به خطر نیفتد. امیدوارم به حق همین روزهای مقدس دیگر با چنین روزهایی روبرو نشویم.