بازگشت «علی نصیریان»  به سینما با شرایطی خاص

علی نصیریان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول خواندن یک فیلمنامه سینمایی هستم، فعلاً صحبت‌های مقدماتی صورت گرفته و در حال بررسی شرایط برای حضور در این اثر هستم. 

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: پیش از این ترجیح می دادم تا در شرایط بیماری کرونا در هیچ پروژه ای حاضر نشوم، اما اگر این فیلم سینمایی به نوعی جمع و جور ساخته شود و پروتکل‌های بهداشتی هم در آن رعایت شود بازی در این اثر را خواهم پذیرفت. 

بازیگر فیلم سینمایی «خورشید» درباره نام فیلم و کارگردان اثر خاطرنشان کرد: فعلا تا همه چیز قطعی نشود نمی توانم نامی ببرم اما به امید خدا در صورت قطعی شدن پروژه، طی هفته آینده اطلاعات فیلم خبری خواهد شد. 

گفتنی است علی نصیریان پیش از این، پیرامون عدم حضورش در آثار اعلام کرده بود: من ترجیح می‌دهم در شرایطی به ایفای نقش بپردازم که جامعه از بیماری کرونا مصون شده باشد، در شرایطی که بدانم روح و روان جامعه‌ام آرام است، بیماری کرونا جامعه را غمگین کرده است، ترجیح می‌دهم برای جامعه ای کار کنم که سرخوش و شاداب باشد، امیدوارم کرونا هرچه سریعتر از کشور برود تا من هم باز نقش‌هایی خوب و ماندگار بازی کنم.