تاخیر سه ماهه در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان شهرداری دیواندره

به نقل از منابع مطلع طبق اخبار غیر رسمی از تاخیر سه ماهه پرداخت حقوق کارگران و کارمندان شهرداری دیواندره خبر می دهند.

آنچه که بر همگان واضح و مبرهن است هرگونه فعالیت در  شهرمان را مرهون دستان زحمت‌کش کارگران هستیم که از صبح تا غروب زحمت می‌کشند و داستان تکراری معوق ماندن حقوق چند ماهه کارگران ما را بر آن داشت برای کارگرانی که همیشه باید ماه‌ها چشم‌انتظار دریافت مزدشان باشند بنویسیم.

دریافت حقوقی که به یک تراژدی تلخ تبدیل‌ شده است و آنها را همیشه به چشم انتظاری بی انتها عادت داده است و با هر پرداخت همیشه با گرفتن بخش ناچیزی از حقوق دوباره تلخ‌تر می‌شود و این چرخه هم‌چنان ادامه دارد.

در این شرایط سخت معیشتی و اقتصادی اقشار کم درآمد جامعه، شهرداری دیواندره مسئول مستقیم در خصوص وضع این کارگران و مشکلات ایشان دارد.

در احادیث آمده است که پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند باید حقوق کارگر را پیش از خشک شدن عرق پیشانیش پرداخت کرد.

شهرداری حقوق ضعیف‌ترین کارگران را پس از سه ماه پرداخت نکرده و عرق شرم بر پیشانی آنها در ماه مبارک رمضان و آستانه عید فطر برابر خانواده‌هایشان است و همه آنها از گرفتن  قرض به امید گرفتن دستمزدشان دیگر از نسیه گرفتن خجالت می‌کشند.

این در حالی است که شنیده ها حاکی از مصوب کردن و پرداخت چند میلیونی حقوق شورا ها برای سه ماهه بهار در اردیبهشت ماه انجام گرفته و از آنجا که شکم سیر خبر از گرسنه ندارد آقایان شورا در حال مصوب کردن فستیوال «آواز و موسیقی» در تابستان سال جاری می باشند که خود هزینه ای 30 میلیون تومانی برای آن برآورد کرده اند.

انقلاب اسلامی ایران متکی بر کارگران و مستضعفان بوده و انقلاب نیز از همین مستضعفان و پینه به دستان شروع شد و اینک عده ای مدیر میلیونی حقوق می گیرند و این طبقه محروم و زجر دیده باید ماه ها منتظر پرداخت شندر غاز بخور و نمیر بعضی از دستگاه ها مانند شهرداری باشند.