طلاب جوان باید جهت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مردم تلاش کنند

حجت الاسلام محمد پور حسین نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی شهرستان سنقر در مراسمی بمناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) که در حوزه علیمه امام خمینی(ره) هرسین با حضور طلاب و روحانیون برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بویژه میلاد حضرت علی اکبر(ع)  و روز جوان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) گفت: خداوند جوانی را دوست دارد که جوانی خود را در طاعت خداوند سپری کند.

 

وی در ادامه افزود: یکی از بهترین عبادتها خدمت به خلق است، طلاب علوم دینی در خدمت رسانی و تعامل با سازمانها وادارات و نشر معارف اسلامی در میان آنها می توانند بسیار اثر گذار باشد.

 

نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی شهرستان سنقرهمچنین گفت: مردم آخر الزمان بهترین مردمان هستند. در زمان ائمه مردم امام زمان خود را می دیدند و حمایت نمی کردند اما مردم آخرالزمان به امامی عقیده دارند که دیده نمی شود و از نائب آن امام پیروی می کنند و تابع دستورات ولی فقیه خود هستند، و این دلیل برتری آنهاست.

 

حجت الاسلام پور حسین با اشاره به وظایف طلاب و روحانیون در عصر غیبت تصریح کرد: طلاب جوان باید جهت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مردم تلاش کرده و وظیفه خود را در این زمینه ادا نمایند.

 

وی در پایان انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور خواند و خاطر نشان کرد: جوانان ما باید با خودسازی و الگو قرار دادن سبک زندگی بزرگانی همچون حضرت علی اکبر(ع) در زندگی و شناخت و معرفت به امام زمان(عج) و بصیرت افزایی مقدمات ظهور را فراهم کنند.