15 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان سنقروکلیایی متلاشی شد

به نقل از سهیل سنقر، فرماندار سنقروکلیایی گفت: درراستای مبارزه با مواد مخدرسال گذشته با تلاش ماموران انتظامی، مقدار 17 کیلوگرم انواع مواد مخدرسنتی و صنعتی کشف شده و 253 نفر از عاملین توزیع نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

 

علیرضا ایزدی افزود: در این راستا تعداد 15 باند توزیع مواد مخدر متلاشی، 30 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 99 نفر معتاد دستگیرو به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند

 

وی در خصوص پیشگیری و درمان مواد مخدر، از اجرای برنامه های متنوع توسط مجموعه ادارات ذیربط  خبر داد و ادامه روند اجرای این برنامه ها را مورد تاکید قرار داد

 

فرماندارسنقرو کلیایی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، برگزاری نمایشگاههای عکس، برگزاری همایشها، نشست ها و کلاسهای آموزشی و مسابقات و برنامه های متنوع ورزشی توسط دستگاههای اجرایی ذیربط را به عنوان بخشی از برنامه های اجرا شده پیشگیری از مواد مخدردر این شهرستان عنوان کرد.

 

ایزدی اظهار داشت: دربحث درمان هم انجام اقدامات درمانی معتادین توسط مراکز درمان نگهدارنده با متادون و ارجاع معتادین خود معرف به کمپ ترک اعتیاد اجرا شده است.

 

 

بازرسی از باشگاههای بدن سازی در خصوص جلو گیری ازمصرف مواد نیرو زا، برگزاری همایشهای کوهپیمایی و نمایشگاه عکس ازبرنامه هایی است که در هفته مبارزه با مواد مخدر در سنقرو کلیایی اجرا شده است.