۱۲ مورد انواع سرقت در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 12 مورد انواع سرقت و دستگیری 10 نفر سارق در این رابطه خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ناجا، طرح «مبارزه با سرقت» با تدوین دستورالعمل مربوطه و تعیین وظایف هر یک از یگانهای اجرایی، در سطح انتظامی شهرستان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ رضا شیرزادی عنوان کرد: اجرای این طرح در سطح شهرستان با استفاده از توان عملیاتی کلانتری و پاسگاه موجب کشف چهار مورد سرقت منزل، شش مورد خودرو سرقتی، دو مورد سایر سرقتها و دستگیری 12 نفر سارق شد.

وی افزود: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است که با مشارکت همگان، دستاوردهای پلیس خدمتگزار پایدار خواهد ماند.

کشف محموله البسه قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف 109 ثوب انواع کاپشن قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان کنگاور، مأموران این انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری موفق به توقیف یک دستگاه خودرو سواری 405 به رانندگی شخصی با هویت معلوم شدند.

 سرهنگ حسین براری گفت: در بازرس از این خودرو تعداد 109 ثوب انواع کاپشن قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور با اشاره به توقیف این خودرو، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و ‌البسه  فاقد مجوز نیز توقیف شد که پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سرهنگ براری هدف از اجرای این طرح ها را افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین رضایتمندی مسئولان شهرستان از پلیس  عنوان کرد و از شهروندان خواست با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده جرایم سریعا با تلفن 110 تماس حاصل کنند.

مرگ زن جوان در اثر برق گرفتگی در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از برق گرفتگی زن جوان 28 ساله در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در ساعت 18:30 روز گذشته در پی تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه در یکی از روستاهای شهرستان کنگاور زن جوان 28 ساله‌ای دچار برق گرفتگی شده است، بلافاصله پلیس شد.

سرهنگ حسین براری گفت: فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور با ابراز تاسف از جان باختن این زن جوان به دلیل شدت برق گرفتگی، رعایت اصول ایمنی در جهت جلوگیری از چنین حوادثی را برای همه شهروندان ضروری دانست.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان بهترین اقدام در مواجهه با برق گرفتگی را قطع برق از کنتور می‌دانند که در زمان عدم دسترسی به کنتور مصدوم را باید با اشیای خشک و ابزار نارسانا از منبع برق جدا کرد.