انهدام باند توزیع مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس

 سرهنگ" رضا شیرزادی"گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس 110 مبنی بر اینکه شخصی با خودرو تیبا مشکی رنگ در کار فروش و توزیع مواد افیونی در سطح شهر کرمانشاه فعالیت دارد که با توجه به اهمیت موضوع، مراتب بصورت ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا با توجه به وسعت فعالیت متهمان 2 اکیپ ویژه از ماموران کلانتری 13 فردوسی و 23 تعاون در یک عملیات مشترک وارد عمل شدند و با کار شبانه روزی و تعقیب و مراقبت های مداوم و تحت نظر گرفتن متهمان موفق شدند محل اختفاء و عامل توزیع مواد در سطح شهر را بصورت دقیق شناسایی و رصد کنند. 

 

سرهنگ شیرزادی افزود: ماموران کلانتری 13 فردوسی پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات سریع، وارد محل اختفاء متهمان شده و در بازرسی منزل مقدار 3 کیلو 115 گرم مواد مخدر صنعتی هروئین و تعداد یک قبضه اسلحه کلاشینکف کشف و یکی از متهمان نیز که فردی میانسال بود در محل دستگیر شد.

 

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: همزمان با این عملیات، عامل توزیع که در سطح شهر در حال توزیع و فروش مواد مخدر بود با چابکی ماموران و در اقدامی ضربتی در حین توزیع توسط ماموران کلانتری 23 تعاون دستگیر و از خودرو وی مقدار 1 کیلو 225 گرم تریاک کشف و ضبط گردید.  

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه طرح مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و هنجارشکنان به منظور سالم سازی محیط و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی شهروندان با تمام توان استمرار خواهد داشت، بیان کرد: احتمال می رود افراد بیشتری با این باند در ارتباط باشند که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد، و متهمان به همراه اموال مکشوفه پس از تشکیل پرونده به دادسرا تحویل داده شدند.