فیش حقوقی 33 میلیونی کذب محض است

در پی انتشار فیش حقوقی 33 میلیونی شرکت سرمایه گذاری مس در فضای مجازی خبرنگار "کارگران کرمان "به دنبال صحت این خبر به تحقیق  و تفحص پرداخته که به تکذیب این خبر منجر شده است  .

photo_2016-06-11_11-03-47

 

فیش حقوق  33 میلیونی فتوشاپ است

صاحبی مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در پاسخ به سئوال خبر نگار مبنی بر انتشار فیش حقوقی 33 میلیون تومانی گفت : من که به این فیش حقوق با دقت نگاه کردم متوجه شدم که این امر صحت ندارد و با یک حساب سر انگشتی می شود فهمید که فیش حقوقی فتو شاپی است.

فیش حقوقی 33 میلیونی کذب محض است

خانم خالویی سرپرت حوزه مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مس نیز نسبت به این خبر واکنش نشان داد  و گفت :این فیش حقوقی کذب محض است و هر گز در شرکت سرمایه گذار ی مس چنین فیشی  از سوی حوزه مالی صادر نشده است .

وی ادامه داد : رنج حقوقی کارکنان به این شکلی که در فیش انتشار یافته وجود دارد نیست لذا مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مس به حراست این مجموعه نامه زده ست و خواستار پیگیری این موضوع از سوی حراست شده است تا معلوم شود چه کسی در فیش حقوقی کارکنان مس دست برده است لذا به جد پیگیر این موضوع هستیم .

نشر فتوشاپی فیش حقوقی بی اخلاقی مجازی است

سید علی میر افضلی  روابط عمومی شرکت مس سرچشمه در گفتگو با "کارگران کرمان "  در خصوص نشر فیش حقوقی 33 میلیونی در فضای مجازی گفت:تصویر این فیش حقوقی را دیدم ، این حرکت بی اخلاقی مجازی است.

وی  ادامه داد : چنین فیشی واقعی نیست زیرا اگر اجزایش را برانداز کنید متوجه خواهید شد که نادرست است ، چطور کسی می تواند 33 میلیون حقوق دریافت کند  و فقط 290 هزار تومان مالیات بدهد ، به احتمال قریب به یقین 3 میلیون و 400 هزار تومان کل حقوق بوده است .

میر افضلی شفاف سازی کرد و گفت : اضافه کار آدمی با این حقوق بالا اگر واقعی بود ، به جای 1 میلیون و 900 هزار تومان باید 19 میلیون تومان می‌بود ، مطمئنا این حرکت یک دستکاری رذیلانه است .

روابط عمومی مس در پایان خاطر نشان کرد : عبارت تأمین نیرو که بالای فیش خورده یعنی فرد دریافت کنند حقوق 33 میلیونی کارگر قراردادی سرمایه گذاری و شاغل در واحد مهندسی سرچشمه است لذا این سئوال مطرح می شود که کدام کارگز قراردادی 33 میلیون حقوق دریافت می کند ؟؟؟