تمامی محورهای استان گلستان بازگشایی شد

سرهنگ علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارندگی شدید صبح امروز در مرکز استان گلستان در محور گرگان به آق‌قلا حد فاصل قربان آباد و بریدگی فرودگاه سبب جاری شدن سیلاب و مسدود شدن راه شد که با تلاش نیروهای راهداری، بازگشائی انجام و تردد برقرار شد.

 وی افزود: خروجی شرقی شهر گرگان در ابتدای پل نصرآباد نیز به علت بالا آمدن آب و ورود سیلاب به جاده مسیر اصلی برای حدود یک ساعت مسدود شد که این مسیر نیز بازگشائی شده است.

 فرمانده پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: در محور اصلی گرگان به کردکوی نیز در محدوده روستای ایلوار بالا آمدن آب سبب مسدود شدن جاده شد که این مسیر نیز بازگشائی شد.

 عبدی افزود: اکنون همه محورهای استان گلستان باز است و تردد در آنها برقرار است اما در محور جنگل گلستان شاهد بارش باران و لغزنگی محور هستیم و سیلابی نیز از سمت دشت در حال حرکت است که با توجه به ظرفیت رودخانه‌ها نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند.

 وی با اشاره به بارندگی و لغزندگی جاده‌های استان گلستان از رانندگان و مسافران خواست که با سرعت مطمئنه حرکت کرده و توجه به جلو داشته و با توجه به کاهش میزان دید به قوانین رانندگی توجه کنند.

 براساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان این شرایط جوی به صورت پراکنده تا بامداد یکشنبه ادامه دارد.