گاز جایگاه‌های CNG در استان گلستان قطع شد

صفرعلی جمال‌لیوانی اظهار داشت: گاز 63 جایگاه سی ان جی استان گلستان برای تامین گاز بخش خانگی و جلوگیری و پیشگیری از افت فشار گاز تا اطلاع بعدی قطع شد.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و کاهش دما و به منظور پیشگیری از افت فشار و استمرار  جریان گاز بخش خانگی، گاز جایگاه‌های CNG  تا اطلاع ثانوی از مدار مصرف خارج و مردم برای تامین سوخت مورد نیاز خودروهای خود می‌توانند از سوخت جایگزین بنزین استفاده کنند.

جمال لیوانی تصریح کرد: از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند ما را در استمرار جریان گاز کمک کرده تا از افت فشار گاز جلوگیری شود صرفه‌جویی در مصرف گاز است و از مردم تقاضا داریم همچنان با مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف گاز این شرکت را برای پایداری جریان گاز یاری رسانند تا بتوانیم از محل صرفه‌جویی انجام شده در اسرع وقت جریان گاز جایگاه‌های CNG را وصل کنیم.

وی افزود: از اقداماتی که می‌تواند در این راستا کمک شایانی کند می‌توان به پوشیدن لباس‌های ضخیم زمستانه، استفاده از یک بخاری در منزل، کم کردن یک درجه از گرمای محیط، نصب پرده‌های ضخیم، مسدود کردن روزنه‌های ورود هوای سرد با در نظر گرفتن هوای مورد نیاز برای سوخت وسایل گاز سوز، تنظیم دمای اتاق درحد استاندارد بین 18 تا 21 سانتیگراد که دمای رفاه است، بستن شیر شوفاژ اطاق‌هایی که مورد استفاده قرار نمی گیرند، اشاره کرد.